Servicii Logo Design La Cantina
Servicii logo design La Cantina, una dintre cele mai vechi crame din vestul României. Am promis că o să vin din urmă cu proiecte la care am lucrat și care nu se regăsesc în paginile de portofoliu ale site-ului. Este și cazul logoul-ului creat pentru firma La Cantina, cea care deține Crama de pe dealurile Tirolului.
Puțină istorie
Primii butuci de viță de vie au fost plantați aici de către austriecii și francezii colonizați prin bunăvoința împăratului Francisc I, în 1811. Inițial localitatea s-a numit Konigsgnad. Familiile strămutate în acest ținut fuseseră parte a rebeliuni tiroleze conduse de Andreas Hofer împotriva invaziei napolioniene. Printre cei stabiliți aici prin grație împărătească s-a numărat și unul dintre tovarășii lui Hofer, Iosif Speckbacher. În 1811 aici trăiau deja 111 familii.
S-a închegat repede o comunitate aici, însă după retragerea francezilor din Tirol satul a început să fie părăsit, coloniștii începând să se întoarcă acasă. În 1820, în Tirol mai rămăsese o singură familie, restul de case au fost părăsite. În 1821, mare parte din case sunt ocupate de familii de nemți venite din zona Wurtenberg. Până la 1880 Tirolul avea deja aproape 2000 de locuitori, majoritatea nemți. Localitatea fiind una foarte prosperă.
Crama a fost construită integral din piatră în 1920. Vinurile produse aici au fost unele dintre cele mai renumite din regiune. Rieslingul, Sauvignon blanc sau Merlot-ul erau exportate în Austria și Ungaria.
După al doilea război modial, odată cu instaurarea comunismului, proprietățile locuitorilor din Tirol au fost confiscate. O parte a populației a fost deportată în Siberia, în 1945 și cea a mai rămas în Bărăgan în 1951.
În timpul comunismului localitatea nu a mai cunoscut strălucirea de altă dată, iar după revoluție lucrurile au mers în mai rău. Cele câteva sute de hectare de vie de aici au rămas aproape în paragină.
Odată cu noii proprietari, La Cantina, lucrurile au început să evolueze spre bine. Clădirea cramei a fost reabilitată complet, a fost introdus curentul electric și au început să se facă investiții care să readucă faima vinului produs aici. Compania a demarat deja un proces de branding al produselor sale pe care foarte curând le veți găsi pe piață.
.