Reclama dupa multa bere?
Despre cum nu se face
Imaginea asta am realizat-o zilele trecute în trafic. În prima fază m-a surprins modul total neprofesionist în care s-a realizat inscripționarea mașinii. Apoi, după ce am reușit să mă apropii și am văzut despre ce firmă e vorba. Evident mi-am pus întrebări legate de calificarea celor ce se ocupă de marketing în concernul Heineken Romania. Sau poate așa trebuia să iasă reclama… după multă bere? Este clar un exemplu despre cum nu trebuie să faci!
Pentru că au trecut câteva zile de când am făcut fotografia, nu mai rețin decât că era o mașină Golden Brau, dar cum se numea site-ul…sunteți tari dacă descifrați.
Ovi uan
11 noiembrie 2010 at 14:06Adresa e „consumagoldenbrauresponsabil”, asta poate si pentru ca „consuma-responsabil” era luat si trendul era ca orice bere sa se promoveze ca „sustinand consumul responsabil”.
Ori au acceptat sugestia MacPixel ori au vrut sa faca (din nou) economie dar oricum noul „consumaberilenoastreresponsabil” nu mi se pare cu mult diferit fata de prima versiune. Poate cealalta varianta era „consumairesponsabilberileconcurente”.
Totusi, spotul cu cainele e fain.
MacPixel
11 noiembrie 2010 at 15:51Ovi, sper sa nu te superi, mi-am permis sa sterg www-urile si ro-ul din dreptul adreselor pe care le-am pus intre ghilimele. Le-am stres nu doar pentru un consum responsabil, ci mai ales pentru a nu le face reclamă. Multumim pentru comentariu.
Ovi uan
12 noiembrie 2010 at 20:53N-am vreo problema, dar oricum reclama e facuta – urmatorul vizitator poate adauga adresa in browser si www si .ro si vede despre ce e vorba.