Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

logo design gratare si afumaturi

Designul logo-ului Gratare si Afumaturi

Vineri am reușit să trimitem la tipar etichetele de produs. Ce vă vom arăta aici este însă designul logo-ului Gratare si Afumaturi. Cu asta am început. Ovidiu și Cosmin au ajuns la noi după o experiență nereușită. Au discutat inițial cu cineva care le-a promis marea și sarea dar i-a lăsat cu ochii în soare. Cum pierduseră deja destul timp de la demararea proiectului le-am simțit și nerăbdarea, dar și neîncrederea. Au venit cu povestea și un semn grafic făcut în Paint. :) Ne-am pus la masă, am discutat și ne-am făcut un plan pentru viitor. Am convenit că trebuie să pornim de la un logo. Un semn grafic profesional cu care firma să se identifice și de la care să construim un brand. E nevoie de puțină răbdare pentru ca lucrurile să iasă bine. Nerăbdarea era mare. Și, în timpul următoarelor două întâlniri pe care le-am avut cu Cosmin, am simțit-o. Doreau cât mai repede să le arătăm designul logo-ului Gratare si Afumaturi. Și cum nici la prima, nici l-a a doua nu s-a întâmplat asta, i-am simțit că se gândeau deja, "oare pățim și aici ca și dincolo?". :) Le-am și zis că știu ce sentiment îi încearcă, dar e nevoie de puțină răbdare pentru ca lucrurile să iasă bine. La a treia întâlnire am pus propunerile de logo design pe masă. A fost momentul în care am eliminat nerăbdarea și, zic eu, le-am redat încrederea. De aici încolo a fost clar că avem pe ce construi un viitor brand de condimente, de mix-uri făcute de oameni care gătesc cu mare pasiune. Azi vă arătăm varianta finală a logo-ului Gratare si Afumaturi. În primele zile din ianuarie o să postăm și un articol cu seria de produse pe care cei doi, Ovidiu și Cosmin, o vor pune pe piață. E vorba despre o serie de sticluțe cu mix-uri de condimente ale căror denumiri, dar și gusturi vă vor surpinde plăcut....

design ambalaj produse cosmetice

Design de ambalaj cu pretentii

În categoria design de ambalaj cu pretentii am încadra lucrarea realizata pentru NIC. A fost unul dintre proiectele la care ne-a plăcut foarte mult să lucrăm pentru că am avut mână liberă. Singura dorință a clientului a fost să arate bine. Asta pentru că și este vorba despre un produs, natural, care să te și facă să arăți bine. Un fel de botox, care exclude partea de injectare. Un tratament naturist care se aplică pe durata a trei luni. Pentru NIC primul pas l-a constituit realizarea logo-ului, apoi ne-am focusat pe ambalaj. A fost vorba despre cutia care să conțină și cele trei flacoane cu substanțele necesare administrării tratamentului. Am gândit o cutie a cărei închidere să nu "arate", la tăietură, straturile de carton ondulat. Cu un interior în care o formă, special creată, să susțină cele trei sticluțe. De asemenea, etichetele produselor au fost gândite într-un mod deosebit. Am folosit pe lângă, tiparul policromie, un gold metalic și în plus, lăcuire selectivă. A fost una dintre lucrările care se realizează mai rar în tipografiile din România, dar de care te bucuri atunci când ai produsul final. Pun aici câteva poze cu ambalajul și produsele să vedeți ce fain a ieșit. Chiar îl putem categorisi drept design de ambalaj cu pretentii.  ...

Servicii de branding pentru WLM

West Lifting Mobile este una dintre cele mai importante companii în domeniul utilajelor de lucru la inaltime. Pentru WLM am început cu redesign-ul logo-ului, pe care vi-l și arătăm aici. Apoi am continuat cu un pliant, o mapă de prezentare și, normal, cărți de vizită. A urmat apoi personalizarea mașinilor companiei, despre care am și pus un articol pe care îl găsiți aici. Am mai realizat și modulele de reclamă pentru revistele de specialitate. Și ceea ce trebuie modificat, sau făcut cel puțin un facelift, este site-ul companiei. Aici sunt folosite (încă) elemente din vechea identitate a WLM.  ...

branding suprema

Branding pentru Suprema

În branding pentru Suprema am inclus realizarea logo-ului companiei. Apoi a fost vorba de concepția de ambalaj. Produsul in sine nu este unul ecologic, dar Suprema susține pe deplin ideea de a face curățenie fără a utiliza compuși chimici. Este vorba despre o lavetă. Realizată din material sintetic dar care are proprietăți deosebite. Pur și simplu doar umezind laveta poți îndepărta praful, murdăria, petele de ulei...

branding eco nubilact

Servicii de branding Eco Nubilact

Serviciile de branding pentru Eco Nubilact au inclus realizarea logo-ului companiei precum și a amblajelor pentru produse. În primul rând am încercat să ținem cont de specificul firmei. Producător de produse ecologice din lapte de capră! Apoi, compania vinde și ouă și carne de pui, carne de porc...

ambalaj_capsuni

Design de ambalaj sparanghel si capsuni | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj pentru sparanghel si capsuni. Dupa modelul german, cei de la Sparanghel si Capsuni au ales colaborarea cu MacPixel pentru realizarea ambalajului lor. Am realizat o ladita din carton, personalizata, în care vă puteti depozita produsele pe care le puteți achiziționa direct de la Urseni. Pentru cei care au călătorit în Germania de exemplu nu mai reprezintă o noutate faptul că acolo, la marginea șoselei, poți găsi câte un anunț pentru vânzarea de produse agricole. Direct de la sursă.  Oprești, ai ambalajele și cântarul acolo, îți culegi tu fructele, cântărești, plătești și...

ambalaj revogel

Design de ambalaj deosebit | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj deosebit poate sa va para un titlu lipsit de modestie. Însă pot să vă asigur că nu e cazul. Am pus acest titlu pentru că am avut mari emoții atunci când am gândit în acest mod designul flaconului pentru Revogel. Pe de o parte am încercat să ținem cont de costurile de realizare ale ambalajului, pe de cealaltă parte doream ca acesta să arate deosebit. Prin urmare, atunci când am realizat grafica tubului am avut în vedere, ca și culori de tipar, un pantone negru și culoarea Cupio, un cupru metalizat. Apoi am adăugat o textură. Pe aceasta însă am gândit-o ca o trecere selectivă, cu un lac lucios. Urma nu doar să creeze zone de contrast, ci avea să dea întregului ambalaj un aspect prețios. Trebuie să vă spun că am trimis grafica în producție cu inima ușor îndoită. Am avut mari emoții. Mai cu seamă că lucrurile se petreceau la mii de kilometri distanță de noi. Sigur, odată cu grafica am trimis și instrucțiunile necesare, am mai realizat și un mock-up, despre cum ne-am dori să arate produsul finit...