Personalizarea mașinii, un exemplu negativ
O problemă de lizibilitate
La capitolul personalizarea mașinii, un exemplu negativ… zilele trecute, în trafic, m-am confruntat cu o problemă de lizibilitate. Dacă se poate spune așa. 🙂
M-am chinuit să deslușesc informația de pe un microbuz personalizat chiar și atunci când a oprit în fața mea. Stând preț de un semnafor, abia am reușit să citesc tot… Zice că e „în sprijinul sănătății tale”. Nu știu dacă o fi, dar sigur e făcut în ciuda ochilor. Sau poate o fi o strategie de marketing și firma vinde tratamente pentru îmbunătățirea vederii.?
Un exemplu negativ
O fi doar o scăpare în privința bradingului/graficii? Sau în ceea ce privește personalizarea mașinii e un exemplu negativ? Unul dintre multele pe care, din păcate, le vedem tot mai des în trafic?
Toate informațiile legate de firmă sunt suprapuse elementelor grafice, imaginilor… Se creează un amalgam de culori, de forme… O imagine pe care, sigur, în goana mașinii, până la urmă nu cred că o reține multă lume.
Unde mai pui că atâta folie, atâtea culori, mai și costă o căruță de bani. Resurse aruncate pe fereastră într-un asemenea caz.
Am vrut totuși să îmi dau seama dacă e doar o scăpare. Dacă e o eroare a firmei care a realizat grafica, sau se înscrie în trendul general al companiei. Cel mai simplu a fost să le caut site-ul firmei. Și m-am lămurit imediat. 🙁