Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Idei faine  / “One Life” o campanie de conştientizare

“One Life” o campanie de conştientizare


HIV nu mai poate fi gândit ca un virus care afectează numai homosexualii şi utilizatorii de droguri intravenoase. Comportamentele de mare risc sunt comune și în rândul heterosexualilor, în special în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-30 ani. Mesajele tradiţionale de prevenire nu mai sunt suficiente. Datorită faptului că în Canada rata de infectare cu HIV la această grupă de vârstă a crescut alarmant, Agenţia Bleublancrouge în colaborare cu Bristol-Myers Squibb Canada au lansat „One Life” o campanie de conştientizare a riscurilor, menită să încurajeze toată lumea indiferent de orientarea sexuală să își facă testul HIV.

Îngrijorarea în rândul grupurilor de sprijin şi a specialiştilor canadieni care tratează HIV / SIDA este unanimă: Există un fals sentiment de securitate în rândul tinerilor adulţi, datorită convingerii eronate că SIDA poate fi vindecată. O astfel de concepţie greşită răspândită subliniază caracterul urgent al acestei campanii. Imaginile atrag atenția privitorilor că absolut oricine poate fi infectat cu HIV, indiferent de vârstă, sex, orientare sexuală sau statutul socio-economic.

Campania constă in postere, anunţuri tipărite şi bannere web, iar lansarea ei a coincis cu parada gay din Toronto, de anul acesta.

No Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.