Împotriva lui … Cât costă?
Sâmbătă am avut o discuție despre un clip publicitar cu un client pentru care am lucrat în urmă cu aproximativ cincisprezece ani. I-am facut materialele de prezentare pe care le-a distibuit la un eveniment internațional. S-a prezentat mai mult decât onorabil, lucru pe care îl recunoaște și azi. De atunci, odată la câțiva ani, atunci când are nevoie de ceva ne tot sună. Prima întrebare este: _Cât ar costa?…. Pentru mine și vă rog să îmi scuzați formularea, e ca și cum ar fi fost la curvă de lux, i-a plăcut tare mult, ar mai vrea, dar dacă se poate pentru un preț de trotuar…
Este tipic nu doar pentru el, ci pentru multe firme din România. Cât ar costa? Refuz de fiecare dată să dau un raspuns la o asemenea abordare, refuz să mă las cântărit numai în bani și cred că asta ar trebui să facă orice studio de creație care se respectă.
Atunci când vorbim de promovare, discutăm despre o idee, un concept. Ne place? Simțim o chimie specială care îmbracă ceea ce am gândit, atunci ne dăm peste cap și o facem. O facem pentru că suntem convinși că va ieși ceva despre care lumea să zică WOAU! Noi preferăm să mergem pe drumul ăsta. Poate că e mai nepietruit, mai plin de provocari, de surpize, dar e cu siguranță mai interesant și la final mai plin de satisfacții.
Pentru cei care pun mai întâi întrebarea; -Cât ar costa?, am să îî rog să vizualizeze clipul de mai jos în primă fazâ,
AMNESTY INTERNATIONAL – 50 years from Carlos Lascano on Vimeo.
Va las acuma să urmăriți making of-ul, cum a fost făcut spotul de mai sus, câți oameni și-au dat măna pentru a-l realiza. Cum a ajuns IDEEA film.
AMNESTY INTERNATIONAL 50 Years („Making of” with Spanish subtitles) from Carlos Lascano on Vimeo.
Până la urmă ceea ce vreau să spun este că atunci când vorbiți despre promovarea companiei dvs. nu trebuie să puneți pe primul loc banii. Cât costâ? Banii plătiți pentru imaginea fimei trebuie considerați investiție, nu cheltuială. O idee bună o să vă aducă nu doar profit ci și prestigiu.