Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Despre branding  / Dezbateri acerbe pe tema noului logo Windows 8

Dezbateri acerbe pe tema noului logo Windows 8

Se pare că noul logo „Windows 8”, prezentat de către Microsoft în urmă cu câteva zile este departe de a satisface așteptările utilizatorilor. Sigla a fost realizată de către prestigioasa firmă Pentagram, care continuă tendința spre simplitate. Cele mai acerbe critici vin și de la un fost angajat al Pentagram, care consideră că semnul grafic arată ca „o fereastră dintr-un birou închiriat cu 400 de dolari pe luna, într-un apartament ieftin, cu mocheta bej şi draperii de plastic”. Larry Dignan de la ZDNet trage o concluzie și mai dură: „Windows 8 îmi oferă o ferestră din care doresc să sar afară”. În replică, pe site-ul agenției cei de la Pentagram spun că „noua identiate este ca o reîntoarcere la rădăcinii, numele Windows a fost ales la începuturi ca o metaforă care să te ducă cu gândul la a descoperi sistemul privind prin ferestre, un nou mod de a percepe tehnologia”.
Pentru cei care încă nu a văzut noul logo ales de Microsoft pentru sitemul de operare 8, iata-l:

Sunt foarte curios care este și părerea voastră despre imaginea de mai sus? Vom găzdui cu plăcere opiniile voastre în pagina noastră.

No Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.