“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg
Business or Pleasure Cu ani în urmă am propus conducerii unei firme din Timișoara, un slogan pentru campania de promovare a serviciilor oferite. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era "business or pleasure". La vremea respectivă însă, ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-un companie. Mai cu seamă când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt. Toți gata să își dea cu părerea...
Reclama dupa multa bere?
Despre cum nu se face Imaginea asta am realizat-o zilele trecute în trafic. În prima fază m-a surprins modul total neprofesionist în care s-a realizat inscripționarea mașinii. Apoi, după ce am reușit să mă apropii și am văzut despre ce firmă e vorba. Evident mi-am pus întrebări legate de calificarea celor ce se ocupă de marketing în concernul Heineken Romania. Sau poate așa trebuia să iasă reclama...
Catalog Heosolution 2010 | MacPixel Creative Studio
Aglomerat tare zilele astea...
Masa pentru Caravan Salon | MacPixel Creative Studio
Masa pentru Caravan Salon e gata! Zilele trecute anunțam că suntem pe ultima sută cu realizarea standului expozitional care urmează să fie prezentat de către Heosolution la Caravan Salon, la Dusseldorf. Corpul yalei (partea colorată în negru) are înălțimea de 70 de centimetri și va ține loc de masă în stand. Am încercat să găsim o firmă care să realizeze acest proiect cu utilaje 3D, însă nu a fost posibil. Cum timpul lucra împotriva noastră, am apelat la un prieten, un meseriaș în adevăratul sens al cuvântului. Am pornit azi plin de optimism să încarc yala pentru a face exportul în Germania și nu mică mi-a fost surpriza să văd că nu încape în microbuz. Noroc că, în ciuda dimensiunii, nu e foarte grea și mașina mai are și portbagaj. ...
Ambalaj ratat pentru o firmă cu pretentii | MacPixel Creative Studio
Atunci când am gândit acest blog am avut o discuție în interiorul firmei nu atât despre cum va arăta, ci mai ales despre ce vom scrie. Am stabilit că, în principal, vom face publice proiectele la care lucrăm. Însă, ne vom da cu părerea și despre ce fac alții în materie de imagine. Bun sau rău. O noua imagine De vreo câteva zile am văzut la televizor o reclamă cu chipsuri, snacksuri, semințe...
Suntem pe ultima suta | MacPixel Creative Agency
Suntem pe ultima suta. Tragem tare. Suntem pe ultima sută cu pregătirea materialelor care vor pleca spre Dusseldorf, în Germania, la Caravan Salon 2010. În premieră vă provocăm să deslușiți cum va arăta masa din interiorul standului. Ca ajutor vă spunem doar că beneficiarul nostru este Heosolution unul dintre cei mai importanți producători de accesorii și sisteme de siguranță din industria de camping. Pentru Caravan Salon 2010, după standul de anul trecut, care a fost foarte apreciat. Nu am lăsat ștacheta jos. De data aceasta, masa la care vor avea loc discuțiile nu va fi cea rotundă, obișnuită în mai toate expozițiile. Masa de anul acesta va avea exact forma celei mai noi încuietori produse de către Heosolution. Suntem curioși de pe acum de reacțiile pe care le va stârni standul de anul acesta. :)...
De ce nu aș fi ales frunza…| MacPixel Creative Studio
De ce nu as fi ales frunza? De două zile încontinuu toată lumea îi dă cu brandul de țară al României. Pe micile ecrane apar tot felul de experți. Cu toții își spun părerea despre designul frunzei. Sigur, este ușor să îți dai cu părerea despre un logo atunci când acesta este deja realizat. Spun asta din experiență. Am întâlnit foarte mulți oameni care în viața lor nu au tras trei linii dar sunt "buni" la comentat. Nu am să comentez deci originalitatea logo-ului ales de Ministerul Turismul pentru brandul de țară, chiar dacă asemănările cu frunza folosită de alte companii internaționale frizează bunul simț. Nu pun nici problema copyright-ului. Deși mă găndesc...