Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 61)

Design pentru standuri expoziționale

Zilele trecute ne-am ocupat de design pentru standuri expoziționale. Mai precis am realizat grafica pentru panourile care vor dec

Poze pentru un catalog

Sâmbătă, timp de peste șase ore am făcut poze pentru un catalog. E vorba despre broșura de prezentare a produselor celor de

Schimbări majore pentru iPhone

Când lumea așteaptă iPhone 16 vin deja noutățile despre modelul 17. Am mai scris pe blog despre ce se mai întâmplă pe la A

Design de etichete pentru condimente

Design de etichete pentru condimente este cel mai recent proiect pe care l-am realizat. Am avut un termen limită foarte strâns p

Produsele Dji interzise în America

Lucrurile sunt în evoluție… produsele Dji interzise în America. Asta e cea mai recentă prevedere legislativă care a tre

PolarPro pentru Dji și iPhone

Când spunem PolarPro pentru Dji și iPhone ne gândim în primul rând la filtre. De filtrele pentru Dji am știut că am nevoie

Ai un filtru foto înțepenit?

Ce faci când ai un filtru foto înțepenit? La întrebarea asta am încercat să găsesc răspunsuri ajutătoare.  M-a pus naiba

Design ambalaj etichete condimente

Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să comp

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Stand expozițional modular

Pentru ca a fost gândit modular, standul expozițional al companiei Heosolution poate fi adaptat în funcție de eveniment. Iată câteva imagini primite în urmă cu câteva momente din partea d-lui Oskar Kubesch, patronul firmei. Instantaneele au fost realizate cu prilejul unei expoziții care a avut loc în urmă cu câteva zile în Germania. ...

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...

Reclamă greșită la pizza

În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...

Expozitii si… expozitii | MacPixel Creative Studio

Expozitii si expozitii A trecut aproape o săptămână de când s-a terminat Caravan Salon, de la Duesseldorf. Am primit joi seara câteva imagini. Între timp însă, la cincizeci de kilometri de Timișoara și-a deschis porțile la Expo Arad. O manifestarea anuală dedicată producătorilor agricoli. Este primul an, după patru consecutivi, când nu am conceput nici un stand pentru aceast eveniment. Clienții noștri, firme italo-române au refuzat participarea. Totuși curiozitatea nu m-a lăsat să nu merg să văd ce se întâmplă acolo. Expo Agricola Arad...

inscriptionare masina firma

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio Încă o mașină personalizată la MacPixel Creative Studio bate drumurile din Timișoara. Autoturismul aparține Lucas Supersandwich, un brand pe care multă lume îl consideră o fraciza cumpărată de undeva de afară. În fapt Lucas Supersandwich s-a născut în studioul nostru de creație. Este un produs, brand dacă vreți, 100% local!...