Stand expozițional modular
Pentru ca a fost gândit modular, standul expozițional al companiei Heosolution poate fi adaptat în funcție de eveniment. Iată câteva imagini primite în urmă cu câteva momente din partea d-lui Oskar Kubesch, patronul firmei. Instantaneele au fost realizate cu prilejul unei expoziții care a avut loc în urmă cu câteva zile în Germania. ...
Nou site www.heosolution.de
Am pus sus noul site al companiei germane Heosolution. Au fost câteva săptămâni de muncă deoarece a fost necesar ca în locul unul facelift să aducem modificări substanțiale impuse și de ritmul alert în care clientul scoate produse noi pe piață. ...
Reportaj video la Berlin
Zilele trecute am fost alături de partenerii de la Generație Tânără România într-o vizită oficială la Berlin. A fost o întâlnire a Serviciului Social Internațional cu reprezentanții și partenerii din întreaga lume. Timp de trei zile s-a discutat, s-au schimbat impresii, stabilit strategii. A fost un schimb de experiență benefic pentru cei de la GTR și pentru noi un prilej de a realiza un scurt reportaj vdeo și de a discuta posibile modalități de promovare ale Serviciului Social Internațional. ...
ROM o dă la întors
Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...
Reclamă de cacao cu gust discriminator
Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....
Reclamă ridicolă
7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...
Reclamă greșită la pizza
În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...
Design Brosura Quick Lunch | MacPixel Creative Studio
Prima zi de școală a însemnat și lansarea unei noi broșuri. Materialul este realizat pentru Quick Lunch și se adresează școlarilor și preșcolarilor. Mai precis părinților acestora pe care îi informează cu privire la serviciile de catering pentru școli și grădinițe pe care firma le oferă. Sperăm să vă placă designul grafic. ...
Expozitii si… expozitii | MacPixel Creative Studio
Expozitii si expozitii A trecut aproape o săptămână de când s-a terminat Caravan Salon, de la Duesseldorf. Am primit joi seara câteva imagini. Între timp însă, la cincizeci de kilometri de Timișoara și-a deschis porțile la Expo Arad. O manifestarea anuală dedicată producătorilor agricoli. Este primul an, după patru consecutivi, când nu am conceput nici un stand pentru aceast eveniment. Clienții noștri, firme italo-române au refuzat participarea. Totuși curiozitatea nu m-a lăsat să nu merg să văd ce se întâmplă acolo. Expo Agricola Arad...
Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio
Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio Încă o mașină personalizată la MacPixel Creative Studio bate drumurile din Timișoara. Autoturismul aparține Lucas Supersandwich, un brand pe care multă lume îl consideră o fraciza cumpărată de undeva de afară. În fapt Lucas Supersandwich s-a născut în studioul nostru de creație. Este un produs, brand dacă vreți, 100% local!...