Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 59)

Design ambalaj etichete condimente

Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să comp

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Dacă e august mergem la expoziție!

Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la

Design de ambalaj pentru cosmetice

Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl gă

Pepsi își schimbă ambalajul

Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile

Design Cupio Anniversary Collection

Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în

Un weekend la filmat

Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în pr

Cele mai faine ambalaje

Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu

Mockup-ul cu eticheta MasterPlant

La începutul săptămânii am promis că postăm mockup-ul cu eticheta MasterPlant. Am scris atunci că lucrăm la un nou brand c

Promovare de program pentru un NGO

Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...

Test de măsurare a spiritului de observație

Astăzi vă propunem următorul test de măsurare al spiritului de observație: "Identificați bicicleta Triumph". Pentru a răspunde corect la întrebare trebuie să identificați bicicleta în trafic și să ne dați urgent un telefon pe 0722-343.494. Nu vă concentrați asupra petei, cel care o călărește în prezent nu este decât o pată pe obrazul orașului. Nu vă bateți capul cu identificarea lui, de asta ne vom ocupa noi, sperăm și cu ajutorul poliției. Ceea ce trebuie să știti este că pata respectivă, atunci când o veți identifica în trafic poate purta lejer apelativul de HOȚ. Nu vă pierdeți însă în detalii, pe noi ne interesează bicicleta. Ținem mult la ea. Dați-ne, deci, telefon. Dați informația mai departe! Mi-am propus să încercăm să demonstrăm că prin intermediul rețelelor de socializare putem fi poate mai tari decât poliția și putem scăpa orașul de o pată....

Cronica unui eveniment ratat

Acest articol s-ar fi putut intitula foarte simplu cronica unui eveniment ratat. Duminică dimineața mi-am propus să îmi duc copiii la "Marea serbare culturală" organizată de Asociația "Cloud Factory" la Casa Tineretului din Timișoara. Le-am povestit de acasă ce lucruri frumoase au să vadă, le-am spus despre tinerii artiști pasionați care expun acolo, despre lucrurile pe care aceștia le crează, obiecte făcute de mână...

Not for Sale…

În urmă cu mai bine de o săptămână am avut prilejul să îl cunosc pe David Batstone, autor şi profesor de etica la Universitatea din San Francisco. David a venit în Timișoara pentru a vedea cu ce se ocupă Asociația Generație Tânără al cărei furnizor de servicii de imagine suntem. A fost o vizită scurtă dar foarte eficientă în urma căreia au încolțit germenii unei viitoare colaborări cu Not For Sale, organizația pe care David Batstone o reprezintă. În scurta întâlnire avută, preț de un week end, David a vrut să vadă materialele pe care le-am realizat pentru GTR, strategia noastră de comunicare, targetul...

Un nou spot Coca Cola, o animație faină

Coca Cola continuă șirul spoturilor ce includ multă, multă animație. De la filmulețul cu insectele, Coca Cola țintește direct spre categoria de vârstă pe care o vizează în principal. Promo-ul începe cu un tânăr adormit la birou, în mod evident epuizat după ore lungi de studiu pentru un examen istorie. Personaje istorice ies din paginile cărţilor situate în jurul lui şi încearcă să îl trezească folosind diverse arme în miniatură. În cele din urmă Leonardo da Vinci şi Benjamin Franklin reuşesc să deschidă o sticlă de Coca-Cola. Zgomotul îl trezeşte pe student care ia o înghititura și o zbughește pe ușă cu doar câteva minute înainte ca examenul să înceapă. Spotul este produs de catre: Epoch Films, Cut + Run si Moving Picture Company....

“One Life” o campanie de conştientizare

HIV nu mai poate fi gândit ca un virus care afectează numai homosexualii şi utilizatorii de droguri intravenoase. Comportamentele de mare risc sunt comune și în rândul heterosexualilor, în special în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-30 ani. Mesajele tradiţionale de prevenire nu mai sunt suficiente. Datorită faptului că în Canada rata de infectare cu HIV la această grupă de vârstă a crescut alarmant, Agenţia Bleublancrouge în colaborare cu Bristol-Myers Squibb Canada au lansat "One Life" o campanie de conştientizare a riscurilor, menită să încurajeze toată lumea indiferent de orientarea sexuală să își facă testul HIV. Îngrijorarea în rândul grupurilor de sprijin şi a specialiştilor canadieni care tratează HIV / SIDA este unanimă: Există un fals sentiment de securitate în rândul tinerilor adulţi, datorită convingerii eronate că SIDA poate fi vindecată. O astfel de concepţie greşită răspândită subliniază caracterul urgent al acestei campanii. Imaginile atrag atenția privitorilor că absolut oricine poate fi infectat cu HIV, indiferent de vârstă, sex, orientare sexuală sau statutul socio-economic. Campania constă in postere, anunţuri tipărite şi bannere web, iar lansarea ei a coincis cu parada gay din Toronto, de anul acesta....

“Generic Man”- film de scurt metraj

Tokyo/Glow from Nathan Johnston on Vimeo. Citizen Jones şi Industrie Films au lansat "Generic Man", un film de scurt metraj produs în parteneriat cu designer de pantofi din Los Angeles. "Omul generic" prezintă călătoria pe timp de noapte a siluetei luminoase a unui bărbat desprinsă dintr-un semnafor al metropolei. El porneşte într-o aventură pe străzile orașului. Clipul a fost realizat cu ajutorul a mii de fotografii digitale individuale, totul este montat pe muzica trupei Kidstreet. Pentru a obţine efectul izbitor de iluminare a fost utilizat un costum construit cu ajutorul a sute de metri de lumini de înaltă tensiune, funie LED şi un înveliş exterior din nailon translucid . Ideea mi se pare strălucitoare iar finalul pe măsură....