Lucas Super Sandwich are de azi și site web
Cu gândul la vacanța care ne așteaptă începând de luni, azi am tras tare. Am terminat două meniuri Quick Lunch și am reușit să punem pe net site-ul Lucas Super Sandwich. Gata. Până pe 10 ianuarie e liber. E timp suficient să ne încărcăm bateriile și să o luăm de la capăt în 2011. ...
“Vieți paralele” – producție video
Gata. În sfârșit a apărut filmul la care am lucrat astă vară împreună cu o echipă de la Rai. Paolo Zagari, Rafaelle Manco si Vicenzo Amaliato au venit pentru a vedea ce fac conaționalii lor la Timișoara. Care este adevărul legat de activitatea economică pe care italienii o desfășoară aici, cât de mult au ajutat investițiile străine România? În ce măsură traiul cotidian al investitorilor străini se intersectează cu cel al românilor? Timp de o săptămână am filmat 17 casete, cea mai mare parte în Timișoara. Prima parte a filmului "Vieti paralele" a fost difuzată la sfărșitul săptămânii trecute, partea a doua urmează să intre în program în primăvara lui 2011. În zilele următoare trebuie sa primesc un dvd cu ambele părți. Până atunci însă, pentru cei care vor să urmărească prima producție o pot face accesând următorul link: Schimbăm impresii după ce l-ați văzut....
Hervis își încasează clienții și pentru plasele prin care își face de fapt reclamă
Dacă ați fost atenți, în ultimele luni ale acestei toamne, panourile publicitare din Timișoara erau pline cu reclame care te făceau curios să afli locul în care îți vei găsi cele mai ieftine skiuri sau echipamente sportive. Odată cu luna decembrie am aflat că întreaga campanie era destinată reclamizării primul magazin Hervis Sports din Timişoara care a fost inaugurat la Iulius Mall. Într-un ziar local, directorul de vânzări al concernului austriac, Roland Biladt declara: „Odată cu inaugurarea noului magazin din Timişoara ne-am propus să aducem un concept occidental relativ nou pentru piaţa din România, bazat pe un mix de mărci puternice şi o politică de preţ extrem de agresivă". M-am nimerit ieri la Mall și am zis să intru să văd cu ce se laudă Hervis. Stimate domnule Roland Biladt, mixtul de mărci puternice este discutabil iar în ceea ce privește politica de prețuri extrem de agresivă, dacă ați avut în vedere faptul că prețurile practicate de către Hervis vor fi mai mari decât cele din Austria din această perioadă, atunci da, prețurile sunt extrem de agresive! Însă dacă până la urmă politica de prețuri este treaba dumneavoastră, mă voi referi la un aspect care ține de imagine. E vorba despre ambalaj domnule Biladt. E vorba despre banala pungă, de nylon sau hârtie personalizată, pe care orice magazin care se respectă nu o pune în factura sau bonul fiscal al cumpărătorului, ci o oferă gratuit acestuia. Nu am văzut pe nimeni, mai ales dintr-un magazin care se respectă, să întrebe la casă clienții, după ce aceștia au cheltuit câteva milioane în acea locatie, dacă doresc să își achizitioneze și punga cu numele magazinului pentru ca să își pună cumpărăturile în ea . Am văzut în schimb clienți ieșind de la Hervis cu marfă de milioane de lei în brațe. Dacă ar fi să intru în logica dvs. dl. Biladt aș sfătui clienții să nu accepte să vă cumpere punga pentru ca mai apoi să o plimbe prin Mall făcându-vă astfel reclamă pe banii lor....
Să ne lăudăm
Agitație mare marți seara în fața Muzeului de Artă din Timișoara. Pasionați de artă, dar și mulți gură cască, au participat la deschiderea Salonului Anual al Artelor Vizuale 2010. Peste 170 de artiști din Timișoara, Deva, Arad, Reșița sau Lugoj, au expus lucrări. Prin tradiție odată cu deschiderea salonului se acordă și premii participanților. Anul acesta, la categoria artist din tânăra generație premiul a fost obținut de colega noastră Kalman Eniko. Motiv de care noi profitam și ne lăudăm. Avem cu ce. ...
Commercial Frito-Lay
Lay's recurge la spoturi animate pentru promovarea produselor companiei. Campania realizată de către Goodby, Silverstein & Partners pentru Frito-Lay, este ultima din seria "Făcuţi unul pentru celălalt". Au fost realizate cinci spoturi a căror țintă este aceea de a crește traficul pentru madeforeachother.com, site pe care vizitatorii pot explora un peisaj colorat plin de caractere capricioase, fiecare în căutarea partenerului perfect. ...
Promovare de program pentru un NGO
Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...
Test de măsurare a spiritului de observație
Astăzi vă propunem următorul test de măsurare al spiritului de observație: "Identificați bicicleta Triumph". Pentru a răspunde corect la întrebare trebuie să identificați bicicleta în trafic și să ne dați urgent un telefon pe 0722-343.494. Nu vă concentrați asupra petei, cel care o călărește în prezent nu este decât o pată pe obrazul orașului. Nu vă bateți capul cu identificarea lui, de asta ne vom ocupa noi, sperăm și cu ajutorul poliției. Ceea ce trebuie să știti este că pata respectivă, atunci când o veți identifica în trafic poate purta lejer apelativul de HOȚ. Nu vă pierdeți însă în detalii, pe noi ne interesează bicicleta. Ținem mult la ea. Dați-ne, deci, telefon. Dați informația mai departe! Mi-am propus să încercăm să demonstrăm că prin intermediul rețelelor de socializare putem fi poate mai tari decât poliția și putem scăpa orașul de o pată....
Cronica unui eveniment ratat
Acest articol s-ar fi putut intitula foarte simplu cronica unui eveniment ratat. Duminică dimineața mi-am propus să îmi duc copiii la "Marea serbare culturală" organizată de Asociația "Cloud Factory" la Casa Tineretului din Timișoara. Le-am povestit de acasă ce lucruri frumoase au să vadă, le-am spus despre tinerii artiști pasionați care expun acolo, despre lucrurile pe care aceștia le crează, obiecte făcute de mână...
Not for Sale…
În urmă cu mai bine de o săptămână am avut prilejul să îl cunosc pe David Batstone, autor şi profesor de etica la Universitatea din San Francisco. David a venit în Timișoara pentru a vedea cu ce se ocupă Asociația Generație Tânără al cărei furnizor de servicii de imagine suntem. A fost o vizită scurtă dar foarte eficientă în urma căreia au încolțit germenii unei viitoare colaborări cu Not For Sale, organizația pe care David Batstone o reprezintă. În scurta întâlnire avută, preț de un week end, David a vrut să vadă materialele pe care le-am realizat pentru GTR, strategia noastră de comunicare, targetul...