Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 58)

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Dacă e august mergem la expoziție!

Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la

Design de ambalaj pentru cosmetice

Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl gă

Pepsi își schimbă ambalajul

Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile

Design Cupio Anniversary Collection

Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în

Un weekend la filmat

Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în pr

Cele mai faine ambalaje

Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu

Mockup-ul cu eticheta MasterPlant

La începutul săptămânii am promis că postăm mockup-ul cu eticheta MasterPlant. Am scris atunci că lucrăm la un nou brand c

Coca Cola schimbă capacele

Coca Cola schimbă capacele pentru toate băuturile sale carbogazoase. Să nu fiți surprinși, în curând și în România veți

Amintiri din televiziune

Nu știu ce m-a apucat la început de an să caut printre noianul de casete vechi, vhs. Mi-am consumat mare parte din prima zi a lui 2011 vizionând amintiri plăcute, demult uitate. Pentru că am considerat că e păcat să rămânem fără aceste amintiri, dintr-o perioadă în care televiziunea se făcea mai mult din plăcere, m-am apucat să montez bucățele-bucățele și să le share-uiesc cu voi pe net. Nu vă ascund că nu mai știu nimic de Carmen Dan, de Vali Honeges, Olivia...

Un filmuleț realizat de Crăciun

După cum anunțam pe Facebook, Ajunul Crăciunului ne-a prins împărțind daruri copiilor din familiile defavorizate. L-am însoțit pe Moș Crăciun la Berini, un sat de lângă Timișoara, unde voluntarii Asociației Generație Tânâră au oferit cadouri micuților. Mulți dintre cei prezenți îl vedeau pe moș pentru prima oară. A fost o experiență mai mult decât plăcută. Am luat camera video și am tras câteva cadre pe care le-am montat într-un scurt reportaj. Sper să vă placă. Iata si cateva cadre realizate in timpul filmarii. ...

Mașină pentru lesbiene sau doar promovare prost gândită?

Ieri dimineața, în timp ce aruncam un ochi pe ecranul televizorului, am fost atras de o nouă reclamă Renault. Spotul promovează facelift-ul la modelul Twingo al producătorului. Era ora nouă și un pic când în toiul unei petreceri două domnișoare atractive își lăsau fiecare prietenul baltă pentru a se retrage singure într-o cameră în care o lumină obscură și hainele aruncate pe jos sugerau că avea să se întâmple o scenă de amor. M-am mai uitat odată la ceas. Era puțin trecut de ora nouă. Noroc că era penultima zi de școală și cei mici erau deja la cursuri. Azi citesc că spotul cu pricina a fost interzis în Italia, atât pe televiiunea națională cât și pe cele comerciale, tocmai datorită scenelor de lesbianism. La noi se poate. Poate și-o fi făcut Renault un studiu despre lesbiene și vrea să vândă modelul respectiv preponderent femeilor cu această înclinație. Acuma ce te faci cu cele care nu sunt și conduc deja un Twingo? ...

“Vieți paralele” – producție video

Gata. În sfârșit a apărut filmul la care am lucrat astă vară împreună cu o echipă de la Rai. Paolo Zagari, Rafaelle Manco si Vicenzo Amaliato au venit pentru a vedea ce fac conaționalii lor la Timișoara. Care este adevărul legat de activitatea economică pe care italienii o desfășoară aici, cât de mult au ajutat investițiile străine România? În ce măsură traiul cotidian al investitorilor străini se intersectează cu cel al românilor? Timp de o săptămână am filmat 17 casete, cea mai mare parte în Timișoara. Prima parte a filmului "Vieti paralele" a fost difuzată la sfărșitul săptămânii trecute, partea a doua urmează să intre în program în primăvara lui 2011. În zilele următoare trebuie sa primesc un dvd cu ambele părți. Până atunci însă, pentru cei care vor să urmărească prima producție o pot face accesând următorul link: Schimbăm impresii după ce l-ați văzut....

Hervis își încasează clienții și pentru plasele prin care își face de fapt reclamă

Dacă ați fost atenți, în ultimele luni ale acestei toamne, panourile publicitare din Timișoara erau pline cu reclame care te făceau curios să afli locul în care îți vei găsi cele mai ieftine skiuri sau echipamente sportive. Odată cu luna decembrie am aflat că întreaga campanie era destinată reclamizării primul magazin Hervis Sports din Timişoara care a fost inaugurat la Iulius Mall. Într-un ziar local, directorul de vânzări al concernului austriac, Roland Biladt declara: „Odată cu inaugurarea noului magazin din Timişoara ne-am propus să aducem un concept occidental relativ nou pentru piaţa din România, bazat pe un mix de mărci puternice şi o politică de preţ extrem de agresivă". M-am nimerit ieri la Mall și am zis să intru să văd cu ce se laudă Hervis. Stimate domnule Roland Biladt, mixtul de mărci puternice este discutabil iar în ceea ce privește politica de prețuri extrem de agresivă, dacă ați avut în vedere faptul că prețurile practicate de către Hervis vor fi mai mari decât cele din Austria din această perioadă, atunci da, prețurile sunt extrem de agresive! Însă dacă până la urmă politica de prețuri este treaba dumneavoastră, mă voi referi la un aspect care ține de imagine. E vorba despre ambalaj domnule Biladt. E vorba despre banala pungă, de nylon sau hârtie personalizată, pe care orice magazin care se respectă nu o pune în factura sau bonul fiscal al cumpărătorului, ci o oferă gratuit acestuia. Nu am văzut pe nimeni, mai ales dintr-un magazin care se respectă, să întrebe la casă clienții, după ce aceștia au cheltuit câteva milioane în acea locatie, dacă doresc să își achizitioneze și punga cu numele magazinului pentru ca să își pună cumpărăturile în ea . Am văzut în schimb clienți ieșind de la Hervis cu marfă de milioane de lei în brațe. Dacă ar fi să intru în logica dvs. dl. Biladt aș sfătui clienții să nu accepte să vă cumpere punga pentru ca mai apoi să o plimbe prin Mall făcându-vă astfel reclamă pe banii lor....

Să ne lăudăm

Agitație mare marți seara în fața Muzeului de Artă din Timișoara. Pasionați de artă, dar și mulți gură cască, au participat la deschiderea Salonului Anual al Artelor Vizuale 2010. Peste 170 de artiști din Timișoara, Deva, Arad, Reșița sau Lugoj, au expus lucrări. Prin tradiție odată cu deschiderea salonului se acordă și premii participanților. Anul acesta, la categoria artist din tânăra generație premiul a fost obținut de colega noastră Kalman Eniko. Motiv de care noi profitam și ne lăudăm. Avem cu ce. ...

Commercial Frito-Lay

Lay's recurge la spoturi animate pentru promovarea produselor companiei. Campania realizată de către Goodby, Silverstein & Partners pentru Frito-Lay, este ultima din seria "Făcuţi unul pentru celălalt". Au fost realizate cinci spoturi a căror țintă este aceea de a crește traficul pentru madeforeachother.com, site pe care vizitatorii pot explora un peisaj colorat plin de caractere capricioase, fiecare în căutarea partenerului perfect. ...

Promovare de program pentru un NGO

Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...