Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 54)

Invitatie la re-conectare

Invitatie la re-conectare! Este foarte clar că în ultima perioadă ne-au devenit mai familiare icoanele din browserele de net.

Sticle pentru suc… din hartie!

Sticle pentru suc… din hartie! Și nu pentru orice suc. Ci pentru Cola. Dacă în urmă cu câțiva ani cineva ar fi propus

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie? Până nu demult căram zeci de kilograme de scule după mine, uneori doar pentru a trage

Reclama Johnnie Walker

Cea mai noua reclama Johnnie Walker încearcă să ne aducă cu picioarele pe pământ. În ciuda efectelor alcoolului. :)) Lansat

Canon EOS C70 la MacPixel

De la Canon EOS R5 la Canon EOS C70 Categoric anul ce a trecut a fost unul foarte vibrant din punct de vedere al noilor camere lan

Ce tip de videographer esti?

Vrei să afli ce tip de videographer esti? Am găsit un sondaj foarte drăguț care îți poate răspunde la această curiozitate.

Design de etichete pentru vinuri

Zilele astea ne ocupăm de design de etichete pentru vinuri. După ce am rezolvat problema expediției, prin realizarea cutiei per

Reclama la Viagra, pe bune!

Reclama la Viagra, pe bune! Trebuie să recunoaștem că atunci când aud de Viagra majoritatea se duce cu gândul la creșterea d

Cum e să fii captiv?

O idee foarte faină a celor de la fundația Born Free: Cum e să fii captiv? Animație simplă dar de efect S-a mers pe ideea pan

Cui i se potrivește noul R5?

Cui i se potrivește noul R5?… am tot stat și m-am gândit…  Cum e să scrii un review atunci când nici măcar nu

Designul noilor cutii maritime eBay

Noul set de cutii eBay pentru transportul maritim face parte dintr-un proiect pilot. Începând din luna octombrie compania va oferi peste o sută de mii de cutii utilizatorilor portalului, cutii pe care vânzătorii sunt încurajați să le reutilizeze. Potrivit eBay, dacă fiecare cutie este folosită de cinci ori ar fi protejați circa patru mii de copaci. Designul cutiilor include ilustrații prietenoase, sfaturi pentru ambalare ecologică, mesaje "green". Pentru a urmării drumul fiecărei cutii au fost create spații pentru vănzători în care aceștia pot scrie note, astfel încât următoarea persoană care v-a primi pachetul să vadă cât de departe a călătorit acesta. Cutia este realizată 100% din materiale reciclabile, printul este realizat cu cerneluri pe bază de apă. Unul dintre amendamentele tipărite pe cutie avertizează utilizatorii să nu își facă nici o grijă, odată ce cutia va ajunge la sfârșitul duratei sale de viață ea se va întoarce în ceva frumos, ca de exemplu o carte. Ideea aparține companiei Jason Schulte Design, Inc. din San Francisco....

Noul dovleac ROMânesc…

Pentru că se apropie halloween-ul ne-am gândit să facem o surpiză tuturor celor care ne-au scris în urma articolelor postate în urma apariției reclamei ROM și nu numai. Am renunțat la mesaje trimise prin poștă sau mail și am venit cu o variantă filmată care sperăm să vă bine dispună. Vă averitzăm că imaginile nu sunt șocante, dar că filmultețul este un doar un prim episod...

Stand expozițional modular

Pentru ca a fost gândit modular, standul expozițional al companiei Heosolution poate fi adaptat în funcție de eveniment. Iată câteva imagini primite în urmă cu câteva momente din partea d-lui Oskar Kubesch, patronul firmei. Instantaneele au fost realizate cu prilejul unei expoziții care a avut loc în urmă cu câteva zile în Germania. ...

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...

Reclamă greșită la pizza

În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...