Cămara cu mirodenii
Suntem foarte aproape de lansarea unei noi firme. Va fi un magazin de condimente din toată lumea pe care gurmanzii sau cei îndrăgostiți de arta culinară le vor găsi chiar în centrul Timișoarei. Camara cu mirodenii va suprinde nu doar prin ofertă, ci și prin amenajare. Am să vă arăt sigla noului magazin iar în săptămânile ce urmează am să încerc să vă dezvălui câte puțin din cum va arăta interiorul. Asta ca să vă fac curioși și să veniți cât mai mulți la deschiderea pe care, dacă lucrurile merg cum le-am planificat, am stabilit-o la sfarșitul lui octombrie. ...
De la frunza la interzis minorilor!
Faptul că în România s-a copiat la greu nu mai este un secret pentru nimeni. Totul s-a făcut pe furat, cel puțin până acum, iar rezultatele de la BAC au fost un exemplu care susțin cele de mai sus. La fel stau lucrurile și în branding, firme care își bazează importanța pe copierea unor elemente de identitate din logo-urile unor branduri celebre. Plagiatul a mers atat de departe încât uneori au fost inversate doar două litere din sigla originală sau s-a schimbat doar nunanța culorilor. Unii însă nu s-au mulțumit cu simpla copiere, ci au vrut să demostreze că sunt mai tari decât originalul. Este cazul unei companii locale care nu numai că a copiat frunza Elenei Udrea, din campania de promovare pentru România, ci a multiplicat-o în cel mai nefericit mod. Imaginea de mai sus este cel mai evident exemplu pentru ce poate ieși atunci când habar nu ai de branding, dar furi o imagine din browserul pc-ului și folosești trei comenzi, copy, paste și transform… În cel mai nefericit mod, iar când folosești imaginea pentru promovarea unei companii din domeniul culinar mi se pare cu atât mai grav. ...
Public relation MacPixel
Astazi, stand de vorba cu fetele in firma mi-am dat seama ca una dintre activitatile pe care le facem la greu, PR-ul, nu se regaseste pe site-ul nostru. Pana punem un buton cu PR, nu imi ramane decat sa scriu pe blog despre ce facem in acest domeniu. Saptamana trecuta, de exemplu, am fost plecat la Amsterdam pentru un eveniment la care am participat alaturi de Generatie Tanara Romania si Not for Sale. Ceea ce am reusit in urma celor patru zile petrecute in Olanda nu este numai crearea unui curent favorabil tarii noastre, ci infiintarea Academiei Not for Sale si a cel putin zece locuri de munca incepand cu primavara lui 2012. Dintre acestea cea mai importanta mi se pare academia, mai ales daca va spun ca aici vom organiza cursuri de social marketing, film, fotografie, relatii publice, webdesign, advertising, business...
Reclamă copiată dar totuși emoționantă
Proaspăt întors în țară am văzut noua reclamă a Cosmote. Cu totul diferită de celelalte vizionate până acum pe canalele românești de tv. Emoționantă. Păcat doar că e copia, aproape fidelă, a unei reclame realizate la greci în 2007. Oricum însă, concluzionează un mare și trist adevăr, mai ales pentru români. ...
Propunere
Aflat cu treabă prin centrul orașului mi-am zis să fac o poză de pe scările catedralei, să prind clădirea teatrului. Nu mare mi-a fost mirarea atunci când am ajuns acasă și am constat că întreaga priveliște este acoperită de un păienjuniș de cabluri de tot felul. Poate nu ar fi rău, pentru imaginea orașului, măcar în centru, deși știu că este o normă europeană care cere acest lucru, să tragem toate firele pe sub pământ. Ce ziceți? ...
Un nou site pentru Generatie Tanara
Am tras tare saptamana trecuta si am pus sus noul site al Asociatiei Generatie Tanara Romania, www.generatietanara.ro, al carei partener suntem. Va invit sa vizitati site-ul si sa va spuneti parerea despre programele organizatiei. ...
Reclamă protectoare
Construcția maternității din Texas va dura aproximativ doi ani. Edificiul este amplasat într-o zonă cu un trafic intens. Încă de la săparea fundației proprietarul s-a gândit să își promoveze serviciile pe care urmează să le ofere. A apelat la firma de design Principle, din Houston, căreia i-a solicitat să gândească materialele pentru zona de protecție a construcției astfel încât acestea să genereze un buzz în mintea trecătorilor. ...
Mall își numără vizitatorii
Am fost azi până la Mall să ridic de la o firmă o comandă pentru Quick Lunch. Mare mi-a fost surpriza să constat că la intrare ambele uși culisante funcționau. Imediat ce am trecut de ele nu am putut să nu remarc, prinse de cadrul metalic, detectoarele de trafic. Deci, cei de la Mall au început să își contabilizeze posibilii clienți. Asta cu siguranță se va traduce în alte prețuri începând cu această toamnă. Pentru cine? Rămâne de văzut. ...
Stand MacPixel la Caravan Salon Dusseldorf
Și anul acesta am bifat expoziția din Germania de la Dusseldorf. Este al cincilea an în care pregătim standul Heosolution pentru Caravan Salon. Manifestarea este cea mai mare din Europa și se adresează exclusiv industriei de camping. Pentru standul de anul acesta clientul nostru a ales să folosească și elemente din creația de anul trecut și asta nu pentru că este criză, ci pentru că mai ales yala 3D i-a plăcut la nebunie. ...
Brățări GTR, parte a unei campanii Not for Sale
Brățări realizate de către MacPixel ca parte a unei campanii Not for Sale într-un program de prevenire a traficului de ființe umane. Acum poți și tu să susți programele Generație Tânără România prin achiziționarea produsului. Costul, 10 lei/ bucată este unul simbolic atunci când te gândești că mesajul pe care îl transmiți prin purtarea brățării este ca nimieni nu ar trebui să fie de vânzare! Dacă doriți să intrați în posesia unei brățări de silicon, gravate și serigrafiate cu mesajul Not for Sale, nu trebuie decât să ne trimiteți un mail și vom găsi o soluție pentru ca produsul să vă parvină....