Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 48)

Ce tip de videographer esti?

Vrei să afli ce tip de videographer esti? Am găsit un sondaj foarte drăguț care îți poate răspunde la această curiozitate.

Design de etichete pentru vinuri

Zilele astea ne ocupăm de design de etichete pentru vinuri. După ce am rezolvat problema expediției, prin realizarea cutiei per

Reclama la Viagra, pe bune!

Reclama la Viagra, pe bune! Trebuie să recunoaștem că atunci când aud de Viagra majoritatea se duce cu gândul la creșterea d

Cum e să fii captiv?

O idee foarte faină a celor de la fundația Born Free: Cum e să fii captiv? Animație simplă dar de efect S-a mers pe ideea pan

Cui i se potrivește noul R5?

Cui i se potrivește noul R5?… am tot stat și m-am gândit…  Cum e să scrii un review atunci când nici măcar nu

Diferența o face ambalajul

Despre diferența pe care o face ambalajul am scris în urmă cu aproape o săptămână. Era un articol despre un ambalaj pentru

Ambalaje pentru sticle de vin

Dacă ai o cramă, o mică afacere viticolă, atunci sigur ai nevoie de ambalaje pentru sticle de vin. Mai ales dacă businessul t

Ziua Europei altfel, un clip pentru GTR

Ziua Europei altfel este un clip produs pentru GTR. Cu câteva zile înainte de 9 Mai, asociația a fost rugată să realizeze un

Stati acasa, stati in siguranta

Stati acasa, stati in siguranta… Și dacă tot stăm acasă, ce poți să faci? Hai că o zi două, ai oricum de lucru prin

Mapa de prezentare

Mapa de prezentare este unul dintre elementele care vine sa completeze imaginea profesionala a unei companii. În pachetele de bra

Marci internationale plagiate balcanic

Imaginile surprinse în Macedonia îmi aduc aminte de România anilor '90. Și la ei acum, ca și la noi în urmă cu ceva ani, patronii își trag firme cu nume asemănătoare, dacă nu identice cu mărci internaționale renumite. Primul care m-a surprins a fost K-ul pe care noi îl identificăm drept Kaufland. Sigur era vorba tot despre un magazin alimentar însă diferența era ca de la cer la pământ. CANON are și el un plagiator, Canun. Daca vă amintiți de exemplele de la noi gen Sansung, sau Panafonic...

Cum sa profiti de imaginea cuiva

Fraților e clar, situația în America e nasoală rău. În plină criză a datoriilor și goană după venituri "Obama" și-a tras cafenea în centrul Gostivarului, în Macedonia. Pentru că nu au fost bani pentru un shooting, proprietarul a ales să folosească imaginile din campania electorală, probabil mizând și ratingul pe care pozele le-au făcut la vremea respectivă. Dacă vreți să ajutați America poftiți cu încredere. Noi am băut o cafea. Ce-i drept, italiană. Lasând gluma la o parte, exemplul de mai sus este unul clasic de profit de pe urma celebritatii unei persoane. Sunt pe deplin convins că Administrația americană habar nu are de localul cu pricina, pe de altă parte tare aș mai trece prin Gostivar după alegerile din State. ...

Chinezii ne fură vinurile?

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că furtul pentru afaceriștii chinezi este o practică aproape generală. Trist este că nimeni nu are curajul să pună piciorul în prag împotriva acestui comportament care face ceva pe tot ceea ce înseamnă drepturi de proprietate intelectuală. Mirajul boom-ului economic al Chinei atrage ca un magnet, insă riscurile pândesc a tot pasul. Unul dintre standurile de la expoziția de produse alimentare FuyaExpo, din Gouangzhou (China), a aparținut "Murfatlar Roumania", scrie vinul.ro. Adică unui producător chinez care a decis să-și însușească brandul românesc de vinuri 'Murfatlar România'. De altfel, chinezii sunt cunoscuți pentru ca 'pocesc' numele mărcilor internaționale: Panasonic a devenit "Panasoanic", Nike - "Mike", iar Adidas - "Adibas". "La târgul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul dintre distribuitorii noștri", a declarat, pentru vinul.ro, Daniel Negrescu, brand managerul Murfatlar. "Pur și simplu, cineva a copiat denumirea noastră, un semnal bun de altfel. Schimbarea unei litere, în China, e un "sport" pe care legal nu-l putem contracara", explica Negrescu. Pentru Negrescu este un semn bun faptul că cineva le-a copiat denumirea și a schimbat o litera?. Asta da manager de brand. Cu așa strategie, nu m-ar mira ca în curând să găsim pe rafturile din Romania vinuri marca Murfatlar Roumania, la prețul unei sticle de apă minerală dintre cele mai ieftine. Atunci să te vedem d-le Negrescu....

MacPixel realizare site-uri web

Azi am pus pe net încă un site, www.homegast.ro. Este pagina unui produs naturist, un supliment alimentar pentru care anul trecut am realizat și ambalajul. În primă fază băieții de la Miracolul Plantelor au plecat urechea la una dintre acele oferte care umplu internetul cu prețuri de dumping și termene de realizare în 24-48 de ore. După ce au onorat financiar respectivul contract au constatat că ceea ce au primit era departe de imaginea pe care o doreau pentru produsul lor. Au decis să reîncepem colaborarea și să ne încredințeze realizarea site-ului. Asta este propunerea la care s-a renunțat și sincer nici nu mă miră: Iar aici aveți un screen shot al siteului Homegast realizat de echipa de la MacPixel. ...

O campanie pentru leul…de mare

Surfand pe net am gasit o chestie care fara nici o indoiala se poate inscrie in categoria idei faine. Cei de la Centrul marin din Sausalito, California au gandit un proiect care sa ajute pacientii internati in spitalul veterinar si aici e vorba in primul rand de leii si elefantii de mare. Cu ajutorul designerului Angela Haseltine Pozzi s echipa ei de voluntari au transformat tone de plastic si deseuri aruncate in ocean intr-o expozitie al carui principal rol este acela de a face lumea constienta de pericolul pe care il reprezinta poluarea. Pentru mai multe detalii cei interesati pot vizita site-ul organizatiei marinemammalcenter. ...

Lansare produse noi Lucas Supersandwich

Am terminat grafica pentru noile produse pe care Lucas Supersandwich la va lansa în consum începând cel mai probabil cu săptămâna viitoare. Sunt două sandwich-uri noi care au trecut mai întâi pe la noi pentru poze și mai apoi pentru gustat. Ce să vă zic, dacă vă las pe voi să comentați fluturașii, eu am să îmi spun părerea măcar despre sandwich-uri. Cel iute e super...

Productie video Not for Sale

In urma cu două saptămâni, la Generatie Tânără am primit vizita prietenilor și partenerilor de la Not for Sale. A fost prilejul cu care am putut experimenta Canon EOS 5D Mark II, mai ales în ceea ce privește filmarea. Din cadrele trase atunci la sediul asociației și din filmări realizate în cursul acestui an de către noi cu Canon XH A1s, în State, Shane Vermooten a realizat un promo pentru Not for Sale România. Un material realizat printr-o colaborare excelentă. Un material care noaptea trecută a fost distribuit pe mail la peste zece milioane de adrese. ...

Website facelift

Poate nu v-ati imaginat, dar și la website-uri după o anumită vârstă ( recomand o dată la cel puțin doi ani) e bine dacă nu să le schimbi cu totul, măcar să le faci un facelift. Asta am făcut noi în ultima perioadă pentru Quick Lunch. Sâmbătă am pus pe net varianta repolish-ată a site-ului, iar de azi este 100% funcțională. ...

Design de ambalaj

Am terminat ieri concepția cutiilor suplimentului alimentar pentru slăbit, TOMATO. Comanda a venit din partea companiei Nature4life. Ideea a fost să găsim ceva pentru noul produs TOMATO forte. Am primit pe mail cutia veche și am început să ne batem capul cum să scăpăm de roșul ăla pentru a creea ambalajul ".forte". Până la urmă ne-am decis să schimbăm designul cu totul, împărțind astfel gama în două produse forte și light. La ceea ce a ieșit am tras repede un print și o poză și le-am pus pe site. Fișierele originale i le-am trimis clientului care stă acum pe gânduri dacă să facă pasul spre schimbarea vechiului ambalaj sau nu. Voi ce ziceți?...