Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 47)

Creatia de continut pentru social media

Creatia de continut pentru social media este unul dintre lucrurile pe care le facem tot mai des este . În urmă cu câțiva ani,

O zi in vie, productie video

O zi in vie, productie video. Cu exact un an în urmă mă aflam într-una dintre cele mai renumite zone viticole din vestul țăr

Premiera in domeniul inscriptionarii auto

Premiera in domeniul inscriptionarii auto. Mi-a venit această idee și pentru că vorbim șantiere și echipamente de ridicat, da

Anak Malaezia este o reclama jenanta

Anak Malaezia este o reclama jenanta. Imaginea a fost realizată de un canal de streaming chinez. Posterul a fost creat anul trecu

Apple pariază pe rezistență

Apple pariază pe rezistență! În urmă cu ceva timp am scris o postare despre camera de pe noul iPhone. Despre versatilitatea a

Apple priveste spre un viitor trist

Un lucru pe care nimeni nu îl contestă: Apple a privit intotdeauna spre viitor. Toate device-urile introduse pe piață, indifer

Invitatie la re-conectare

Invitatie la re-conectare! Este foarte clar că în ultima perioadă ne-au devenit mai familiare icoanele din browserele de net.

Sticle pentru suc… din hartie!

Sticle pentru suc… din hartie! Și nu pentru orice suc. Ci pentru Cola. Dacă în urmă cu câțiva ani cineva ar fi propus

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie? Până nu demult căram zeci de kilograme de scule după mine, uneori doar pentru a trage

Reclama Johnnie Walker

Cea mai noua reclama Johnnie Walker încearcă să ne aducă cu picioarele pe pământ. În ciuda efectelor alcoolului. :)) Lansat

Macpixel în top

Aseară am aterizat într-o altă lume. Am luat locul doi în Topul firmelor din județul Timiș. Pe cel de pe primul loc nu pot să vi-l prezint pentru că tocmai îmi face poza, iar colegele mele între timp au fugit cu diploma și premiul. Așa că am rămas în ceață, pardon în întuneric să mă gândesc cum am alergat de unul singur și am ajuns pe locul doi? Și să mai zică cineva că lucrul ăsta se întâmlă numai în bancuri...

Greșeli celebre

Surfând pe net am găsit linkul pe care îl atașez. Este din categoria se întâmplă și la case mai mari. Mult mai mari. Și spun asta pentru că trebuie să recunosc ni s-a întâmplat și nouă. Nu e simplu, deși pentru critici pare...

Casting pentru Lucas Super Sandwich

De ceva vreme anunțam un casting pentru un spot publicitar pe care dorim să îl realizăm pentru clientul nostru Lucas Super Sandwich. In ultimele două zile, pe lângă trei rollup-uri pe care le pregătim pentru o expoziție în Germania și meniul de la Quick Lunch, am filmat mai multe tinere care doresc să fie protagoniste în clipul cu pricina. Acuma suntem la faza alegerii...

Încă un premiu!

Ce poate fii mai comod pentru un angajator decât să se laude cu distincțiile pe care le i-au angajații. Și, în cazul nostru, când aceste premii mai sunt și pentru grafică e cu atât mai bine. Eniko a câștigat Premiul pentru tineret al Bienalei de Arte Plastice „Lascăr Vorel” de la Piatra Neamţ, la secţiunea Grafică. Bine, asta nu înseamnă ca eu nu o să mai comentez la ceea ce face. Dar puteți să veniți liniștit la noi să vă facem grafica, avem personal calificat. ;) ...

Packaging redesign pentru Budweiser

Cei de la JKR din Londra au fost profund implicați în ultima perioadă în redesignului brandului de bere Budweiser. Potrivit oficialilor companiei, inițiativa are rolul de a face din marca de bere un competitor la nivel global. Sarcina echipei de creație nu a fost deloc ușoară, deoarece clientul nu a dorit să renunțe la nimic din iconografia pe care deja o folosește Budweiser. “Intenția noastră, declara Rob McCarthy, vice-președinte Budweiser a fost aceea de a găsi un design puternic atât pentru consumatorii vechi ai mărcii, cât mai ales pentru cei noi”. Pentru cei de la JRK nu a fost doar o provocare, ci un privilegiu și, de ce să nu recunoaștem, o buna afacere. În această vara Budweiser a introdus și o ediție limitată dedicată Zilei de 4 Iulie, designul acestui produs fiind de asemenea realizat de JRK. ...

Cât de prost să fii?

Numai ieri scriam despre plagiat. La ce urmează să vă mărturisesc azi nici nu știu cum să îi spun. Culmea tupeului sau a prostiei? În urmă cu peste cincisprezece ani când am început business-u ăsta mă enervam foarte tare când apărea câte unul cu lucrări copiate de pe net și le prezenta drept personale. Îmi aduc aminte că am fost invitat odată la o firmă care dorea să colaboreze cu noi pe parte de web și au început să ne arate pe computer portofoliul lor, ca să vedem cu cine stăm de vorbă. Derulau destul de repede lucrările din "portofoliu" numai că la un moment dat i-am rugat să dea o imagine înapoi. Era exact un afiș făcut de noi pentru o firmă de modeling. M-am ridicat și am plecat. În spatele meu l-am auzit pe unul dintre tinerii asociați la firma respectivă spunându-i celuilalt: "Bă boule, ți-am zis să nu băgăm asta, că știm cine a făcut-o". Din aceeași categorie vă prezint imaginile de mai jos: Sigur, cei din domeniu recunosc foarte ușor originalul, imaginea din partea stângă. Dar oare cât creier trebuie să ai nu doar să copiezi grafica site-ului original ci să traduci și textul...

Cum poți să devii un hoț anonim

Imaginea mărului în care în locul mușcăturii a fost pus profilul creatorului Apple a făcut înconjurul lumii. Iată însă că a apărut și primul scandal legat de paternitatea imaginii. Chiar dacă aceasta l-a făcut cunoscut pe Mak Jonathan, cel care a postat-o pe rețelele de socializare, imaginea a fost creată de fapt în luna mai de către Chris Thornley și postată de către acesta pe contul său de Flickr. La câteva zile după ce au apărut acuzele privind furtul de proprietate intelectuală, Mak a ținut să aducă lămuriri pe blogul său personal, justifincându-se că nu a știut despre existența imaginii și că oricum el nu a făcut nici un ban de pe urma răspândirii ei, că nu a avut nici un avantaj...

Primul restaurant al lui Jamie Oliver

Nici nu mai știu unde l-am descoperit prima oară pe Jamie Oliver, cred totuși că la televizor când încercam să adulmec savoarea mâncărurilor preparate imaginându-mi că ies din ecranul tv-ului. După succesul serialului televizat, imediat în librăriile noastre au început să apară cărțile de bucate care ne învățau să gătim cu Jamie. Ne-am luat și noi vreo trei titluri diferite și trebuie să vă spun că praful nu a avut timp să se pună pe ele, chiar dacă, în România fiind, ai probleme în găsirea anumitor ingrediente pentru completarea rețetelor. Săptămâna trecută însă am avut plăcerea să fiu la o întâlnire de două zile care s-a ținut în primul restaurant a lui Jamie Oliver, "Fifteen", în Amsterdam. Aici l-am cunoscut pe Ralf van Pelt, managerul localului, un tănar sub 30 de ani, de o modestie dezarmantă, mereu cu zâmbetul pe buze. Localul este departe de a fi unul fițos, un spațiu plăcut, cu o bucătărie deschisă care te lasă să îi pătrunzi secretele și un colț din care, cuminți, cărțile lui Jamie Oliver privesc clienții. Ralf ne-a dezvăluit din biografia lui Jamie Oliver, faptul că lucrurile nu au fost întotdeauna roz pentru legenda restaurantului și tocmai de aceea și acum, aici sunt primiți tineri ai străzii cărora li se oferă șansa de a învăța o meserie după care să poată să își câștige cinstit existența. Două zile cât am stat acolo, între discuții pauzele erau umplute de consumarea unui fel de mâncare. O servire ireproșabila. Tineri de diferite naționalități care lucrau într-o armonie perfectă. A fost ceva deosebit. Nu mă întrebați ce am mâncat, probabil mi-ar fi mai ușor să rasfoiesc una dintre cărțile de bucate și să vă spun, dar ar lua timp. Adevărul e că au fost combinații care în cazul unei majorității de clienți români ar fi putut părea ciudate. Ajunge să vă spun doar de sandwich-ul servit de exemplu la micul dejun, pâine prăjită cu o felie de salam peste care era pusă o lingură de dulceață și o funză de mentă. Cum vi se pare? Chiar dacă strâmbați din nas, adevărul e că nimănui nu i-a picat greu. A fost chiar delicios. Până să ajungem însă să ne contrazicem în gusturi, mai bine vă las să vedeți imaginile realizate. O imagine din exterior, restaurantul se află în imediata apropiere a docului unde din timp în timp "parchează" câte un vas de croazieră. Pentru că e vorba despre un eveniment deosebit,...

Cămara cu mirodenii

Suntem foarte aproape de lansarea unei noi firme. Va fi un magazin de condimente din toată lumea pe care gurmanzii sau cei îndrăgostiți de arta culinară le vor găsi chiar în centrul Timișoarei. Camara cu mirodenii va suprinde nu doar prin ofertă, ci și prin amenajare. Am să vă arăt sigla noului magazin iar în săptămânile ce urmează am să încerc să vă dezvălui câte puțin din cum va arăta interiorul. Asta ca să vă fac curioși și să veniți cât mai mulți la deschiderea pe care, dacă lucrurile merg cum le-am planificat, am stabilit-o la sfarșitul lui octombrie. ...