Reportaj tv de la Gastrofest…
Pentru că e duminică seara, așa cum v-am obișnuit postăm linkul cu reportajul realizat la Gastrofest Timișoara. Sunt aproximativ 25 de minute în care să vă dați seama cam despre ce a fost vorba acolo. ...
Witness
HBO a lansat de curand un super documentar bazat pe mărturiile fotoreporterilor corespondenți de râzboi. Producția numără patru episoade bazate pe unele dintre cele mai sângeroase conflicte consumate în ultimii ani. Iată un scurt teaser...
Rebranding
În urmă cu câteva luni, la invitația unui investitor din TOP Capital am fost rugat să îmi spun părerea despre lansarea unui nou brand de "produse pentru ronțăit". Pentru că nu am fost cucerit de ideea propusă de o importantă agenție de publicitate din București mi-am spus părerea și mă bucură să văd că a contat. Pentru moment se regândește întreaga strategie, mai cu seamă că am constat că "ideea originală" avea în spatele ei mai multe încercări în colțuri opuse ale lumii. Ăsta e un "avantaj" al agențiilor world wide și un handicap al antrepenorilor autohtoni care pot fi ușor făcuți să plătească sume considerabile pe idei așa zis originale. Dincolo de considerentele de mai sus, am găsit azi o informație despre rebraduirea celor de la nuts.com. Fondată îm 1929, firma a crescut de la o mică afacere de familie la o companie care înregistrează vânzări anuale de peste 20 de milioane de euro. Primul site al firmei a fost lansat în 1999 sub denumirea de nutsonline.com, asta după ce au constatat că domeniul pe care și-l doreau, nuts.com era vândut deja. Anul acesta compania a reușit să achiziționeze, în sfârșit, nuts.com și a procedat imediat la rebranding. S-a apelat la serviciile Pentagram pentru crearea unui nou pachet de identitate vizuală. Iată ce a ieșit. Așa arată ambalajul pentru comerțul en-detail, au fost alese culori contrastante, un material fosforescent. Cutiile în care sunt livrate produsele conțin tot felul de mesaje către consumatori. ...
USB XXI – S-o facem de oaie! Vizionare plăcută
Nebunia de săptămâna trecută de pe dealul de la Remetea Mică s-a transformat în emisiune tv. După mai bine de opt ore de stat în aer liber am reușit să montăm aproape 28 de minute de film într-un nou episod Unitatea Specială de Bucate. XXI. ...
O super reclama cu oameni de zapada
Febra amenajării magazinelor pentru sărbătorile de iarnă a crește peste tot. La fel au început să apară și primele spoturi cu personaje care întruchipează bucuria lunii cadourilor. Vă invit să urmăriți unul dintre aceste filmulețe care mie mi-a plăcut foarte mult ca idee și realizare. ...
Office digital pe… patru roți
În ciuda tuturor reglementărilor prevăzute în Legea circulației, febra digitalului este mult mai puternică. Este un adevăr pe care fiecare dintre noi îl observă în trafic. Am o cunoștință care, pasionat de electronică, și-a transformat Smart-ul într-un vehicul al viitorului...
Eveniment la Sinpro
Aseară am tras o fugă până la Sinpro pentru că aproape în ultima clipă mi-am adus aminte de evenimentul ce urma să se desfășoare în sediul din Calea Torontalului. Am ajuns cu câteva minute înainte de a începe workshopul de fotografie de portret, susținut de către fostul nostru coleg din presa locală a anilor '90, Ionut Staicu. A fost o întâlnire plăcută, de pe urma căreia fiecare a mai prins câte ceva și cu toții am înțeles, din nou, dacă mai era necesar, că activăm pe un teren unde e nevoie de multă pasiune. La sfârșit cei de la Canon ne-au făcut surpiza unei "atenții" constând într-o centură și un suport marca Think Tank. Mulțumim Canon, mulțumim Sinpro. ...
Filmări la lumina lanternei
Deși ne-am înțeles și am încercat să-l supunem pe Lucian presiunii publicului, pentru a scoate varza aia mai repede de pe foc...
Super eveniment marca Camara cu mirodenii
A fost o duminică plină. Am făcut-o...