Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 4)

Ai un filtru foto înțepenit?

Ce faci când ai un filtru foto înțepenit? La întrebarea asta am încercat să găsesc răspunsuri ajutătoare.  M-a pus naiba

Design ambalaj etichete condimente

Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să comp

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Dacă e august mergem la expoziție!

Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la

Design de ambalaj pentru cosmetice

Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl gă

Pepsi își schimbă ambalajul

Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile

Design Cupio Anniversary Collection

Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în

Un weekend la filmat

Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în pr

Cele mai faine ambalaje

Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu

cornulețe cu gem de prune

Cornulețe cu gem de prune

Cu gândul la gradele de afară m-am pus lângă cuptor. Nu ca să gătesc, recunosc, ci ca să trag câteva cadre cu prepararea unor cornulețe cu gem de prune. Renumitele hajas kifli, în variantă autohtonă. Handheld, cu Canon-ul la care i-am pus și cu un obiectiv macro de 100 mm cu f.2.8. Un singur cadru am tras cu gropro-ul. Este cel în care se pune tava la cuptor. L-am folosit de legătură. Am vrut să fac și un timelapse pe perioada coacerii, mi s-a părut că am și ținut destul de fix gopro-ul în mână, până m-am uitat la filmare...

Un nou clip funny

Cei de la Domino Pizza au distribuit un nou clip funny. Domino este brandul de pizza preferat la britanicilor și filmulețele realizate de către aceștia au lansat o adevărată modă a youdell-ului. Campania e intitulată DOMIN-OH-HOO-HOO. Al treilea spot promovează reducerea de 50% de care clienții au parte la comenzi de peste treizeci de lire. Linkul îl aveți aici. Primele două spoturi de promovare ale acestei campanii au fost vizualizate de peste 95% din populația Marii Britanii. O campanie de real succes....

Campanie pentru legalizarea marijuana

Campanie pentru legalizarea marijuana. "37 de secunde"este un spot șoc, mai cu seamă că protagonistul, din Louisiana, este candidat pentru Senatul Statelor Unite. Clipul durează exact 37 de secunde. Filmarea scoate în evidență faptul că acesta este și intervalul de timp la care poliția face o arestare legată de consumul de canabis. Politicianul democrat Gary Chambers stă într-un jilț, în mijlocul unui câmp și trage dintr-un joint în timp ce își promovează discursul. „Oamenii de culoare au de patru ori mai multe șanse de a fi arestați pentru legile privind marijuana decât albii. Statele risipesc 3,7 miliarde de dolari punând în aplicare legile privind marijuana în fiecare an. Majoritatea persoanelor pe care poliția le arestează nu sunt dealeri, ci mai degrabă oameni care au asupra lor cantități mici, la fel ca mine.” În Lousiana, consumul de droguri nu a fost legalizat, dar de anul trecut deținerea pentru consumul propriu a cel mult 14 grame nu mai este caz penal. Ți se aplică o pedeapsă de 100 de dolari. Demersuri pentru schimbarea legislației Spotul este parte dintr-o campanie pentru legalizarea marijuana. "De prea mult timp, declara Chambers, politicienii au folosit acest subiect doar pentru a câștiga voturi. Fără ca pe urmă să facă nimic pentru schimbarea legislației. Sper ca apariția mea în acest spot să aibă rolul de a destigmatiza consumul de marijuana. Să forțeze discuții reale pentru legalizarea acestui drog benefic pentru sănătate. Să ducă la reabilitarea celor care au fost condamnați din pricina unei ideologii învechite". Cam așa stă treaba în Louisiana. Acuma nu știu care sunt opiniile în restul lumii și chiar sunt curios cât o să reziste linkul cu spotul aici pe blog. Să fie limpede, nu sunt fumător, nu cultiv! :) Dar mi s-a părut foarte interesant și îndrăzneț să vii cu un asemenea videoclip pentru promovarea candidaturii la Senatul US. Până la urmă lumea se schimbă! Și discuții despre beneficiile terapeutice ale canabisului au apărut în ultima vreme tot mai des. Una dintre ultimele știri, a fost prezentată și în mass media românească. Ea vorbește despre efectul anti-covid. Cercetătorii din Oregon au descoperit  că două substanțe prezente în canabis au potențialul de a preveni, dar și de a trata infectarea cu Sars-Cov-2....

noul ambalaj coca cola

Coca Cola își schimbă ambalajul

Coca Cola își schimbă ambalajul. Pare șocant. Știu. Este poate cea mai recunoscută marcă de pe planetă și alege o variantă prin care să se piardă printre altele. Mi se pare stupid. Dar nu e o noutate pentru Coca Cola. Au mai avut asemenea tentative. De fiecare dată soldate cu eșec. Îmi aduc aminte și sper să nu greșesc, că nu cu mulți ani în urmă, de la Moș Crăciun trecuseră la o imagine languroasă a unei tipe...

lansarea canon eos r5c

Lansarea Canon EOS R5c

Lansarea Canon EOS R5c a avut loc azi dimineață. N-au apucat cei de la Canon să pună filmulețul că au și apărut, undeva cu o oră înainte de lansarea oficială, primele imagini furate. Normal că am stat cu ochii pe net. Doar v-am zis că era să "cad victimă" la C70. Ei bine, de săptămâna trecută, după ce am pus articolul cu surpriza pe care o pregătește Canon, au tot început să apară zvonuri legate de un C50, C90...

servicii logo design la cantina

Servicii Logo Design La Cantina

Servicii logo design La Cantina, una dintre cele mai vechi crame din vestul României. Am promis că o să vin din urmă cu proiecte la care am lucrat și care nu se regăsesc în paginile de portofoliu ale site-ului. Este și cazul logoul-ului creat pentru firma La Cantina, cea care deține Crama de pe dealurile Tirolului. Puțină istorie Primii butuci de viță de vie au fost plantați aici de către austriecii și francezii colonizați prin bunăvoința împăratului Francisc I, în 1811. Inițial localitatea s-a numit Konigsgnad. Familiile strămutate în acest ținut fuseseră parte a rebeliuni tiroleze conduse de Andreas Hofer împotriva invaziei napolioniene. Printre cei stabiliți aici prin grație împărătească s-a numărat și unul dintre tovarășii lui Hofer, Iosif Speckbacher. În 1811 aici trăiau deja 111 familii. S-a închegat repede o comunitate aici, însă după retragerea francezilor din Tirol satul a început să fie părăsit, coloniștii începând să se întoarcă acasă. În 1820, în Tirol mai rămăsese o singură familie, restul de case au fost părăsite. În 1821, mare parte din case sunt ocupate de familii de nemți venite din zona Wurtenberg. Până la 1880 Tirolul avea deja aproape 2000 de locuitori, majoritatea nemți. Localitatea fiind una foarte prosperă. Crama a fost construită integral din piatră în 1920. Vinurile produse aici au fost unele dintre cele mai renumite din regiune. Rieslingul, Sauvignon blanc sau Merlot-ul erau exportate în Austria și Ungaria. După al doilea război modial, odată cu instaurarea comunismului, proprietățile locuitorilor din Tirol au fost confiscate. O parte a populației a fost deportată în Siberia, în 1945 și cea a mai rămas în Bărăgan în 1951. În timpul comunismului localitatea nu a mai cunoscut strălucirea de altă dată, iar după revoluție lucrurile au mers în mai rău. Cele câteva sute de hectare de vie de aici au rămas aproape în paragină. Odată cu noii proprietari, La Cantina, lucrurile au început să evolueze spre bine. Clădirea cramei a fost reabilitată complet, a fost introdus curentul electric și au început să se facă investiții care să readucă faima vinului produs aici. Compania a demarat deja un proces de branding al produselor sale pe care foarte curând le veți găsi pe piață.   ....

despre reciclare

Din nou despre reciclare

Din nou despre reciclare. Vă spuneam săptămâna trecută, cred, despre faptul că tot mai multe companii îmbrățișează fenomenul ambalajelor reciclabile. Scriam despre proiectul acela "în buclă". Ei bine iată că de dimineață am primit un mesaj de la Timberland prin care compania se alătură conceptului Loop. Pe scurt, poți să duci bocanci tăi uzați să îi predai într-un magazin Timberland. Sau să descarci un formular de pe site le trimiți bocancii prin poștă. Timberland se angajează să le dea o nouă viață. Tu te alegi cu un comision de 10% rabat din orice produs nou pe care dorești să îl cumperi. Acuma sigur, nu are rost să vă spun că nu e încă pentru noi, românii. Deși dacă ne uităm pe stradă după încălțări, s-ar putea să fim unii dintre cei mai buni cumpărători ai brandului. Deci nu se aplică la noi. Dar mai are rost să reciclăm? :) La noi însă merge stupizenia cu pantofii virtuali. Pe asta am auzit-o ieri. Cică primii care au și făcut vreo 20 de milioane profit din vânzarea pantofilor sport virtuali au fost cei de la Adidas. Au vândut perechea de încălțăminte pe care o poți purta doar pe net, undeva sub 800 de dolari. Și culmea că s-au găsit și câteva zeci de mii de fraieri care să cumpere! Am rămas pur și simplu tâmpit când am auzit știrea asta. Și a mai fost urmată de alta care anunța că marile branduri de haine încep să creeze haine virtuale. Adică nu contează că ești rupt în cur în viața de zi cu zi. Pe internet e important să dai bine! Acuma seara au mai băgat una, cu magazine virtuale...

Missing Holidays

Missing Holidays este cel mai nou spot non-commercial al Fundației SickKids. Misiunea organizației este aceea de a investi în sănătate și cercetare științifică în scopul îmbunătățirii vieții copiilor de pretutindeni. Ideea spotului, lansat înaintea sărbătorilor de iarnă este aceea că, de obicei, împărțim copiii ce urmează să primească cadouri în două grupe. Cei care s-au comportat frumos și cei care nu au fost foarte cuminți. Spotul Missing Holidays ne atrage atenția că există o categorie a copiilor care, din păcate, își petrec sărbătorile în spitale. În cazul lor nu-i putem împărți în răi sau buni. Aici putem vorbi doar despre curaj. Pentru ei, Moș Crăciun pregătește o listă separată, ca parte a campaniei umanitare a celor de la SickKids....