Comunicarea este ceea ce ne leagă
Comunicarea este ceea ce ne leagă în mod direct unul de celălalt. Este lucrul fără de care nu am putea supraviețui. Dovada? Mii de ani de evoluție. Imaginați-vă scenariul dintr-o lume în care nimeni nu spune nimic. În care viața se derulează într-un regim monoton cu schimburi de priviri reci între persoane. Destul de sumbru, nu-i așa? Trecând peste acest scenariu (de care, sincer, n-am fost foarte departe în perioada recentă), este foarte important să comunici. Mai ales în aceste vremuri, în care majoritatea simțim lipsa acesteia. Am fost privați de comunicare pentru prea multă vreme. Prea mulți am interacționat doar cu ecranul calculatorului, sau lista de seriale pe care urma să le vizionăm la tv. Iar acum, după nenumărate luni de "distanțare socială", ieșim din nou în lume. Și, brusc, ne dăm seama că nu mai este la fel. Avem nevoie de comunicare Nu comunicăm ca înainte...
Spotul Cola pentru Anul Tigrului
Să tot fie o săptămână de când am scris despre rebrandingul ambalajelor Coca Cola. Ei bine, azi hai să vedem cel mai nou clip. Spotul Cola pentru Anul Tigrului. Noul an chinezesc începe pe 1 februarie 2022 și ține până 21 ianuarie 2023. Se spune că pentru tigrii urmează o perioadă cu foarte multe provocări. Boul și Capra sunt cele două semne zodiacale cele mai norocoase în anul 2022. Cei născuți în zodia Iepurelui, Dragon, Cal și Cocoș sunt destinați să se bucure de o viață lină și de noroc, câștiguri în bani în 2022. Pentru cei născuți în anii de șobolan, șarpe, maimuță, câine și porc...
Design de ambalaj la greu
Nu cred că mai e o noutate faptul ca la MacPixel facem design de ambalaj la greu. Lucrăm pentru industria alimentară, producători bio, pentru cosmetice, automotive...
PINX. un nou brand de cosmetice
PINX. un nou brand de cosmetice și încă un logo al cărui design nu am apucat să îl pun pe site. Nu-i nimic, o fac acum. PINX. este denumirea unui noi brand de cosmetice. Deocamdată, produsele le găsiți pe cupio.ro dar odată cu mărirea portofoliului, cine știe...
Nature4Life trece la ambalaje premium
Nature4life trece la ambalaje premium. Unul dintre cele mai apreciate branduri în domeniul produselor bio a decis să aducă un suflu nou și în ceea ce privește prezentarea produselor sale. Am schimbat vechile ambalaje. Am renunțat la plastic și l-am înlocuit cu pungi stand-up din hârtie și cu fermoar. O soluție mult mai elegantă și mai comodă pentru clienți. Etichetele produselor păstrează doar ilustrația, dar vor avea un nou format. Tiparul va fi policromie dar i se va adăuga și un pantone metalizat. Schimbarea nu se va face peste noapte. Noi am făcut redesignul, am făcut și probele cu mock-up-urile. Ne place cum au ieșit. Acuma am rămas în așteptarea etichetelor finale. Prima serie de cinci produse au fost deja trimise la tipar. Deci, clar, Nature4Life trece la ambalaje premium. Eu vă las să vedeți o poză cu printul mock-up-rilor scos de către noi la imprimantă. Am lipit și una dintre etichete printate pe punga nouă. Am și umplut-o, la întâmplare, cu ceva semințe. Nu mă-ntrebați de care că habar n-am. :) Ne interesa cum o să arate per ansamblu. Și, sigur, așteptăm și opinia voastră, dacă doriți să v-o exprimați....
O reclama la vin spumant
E o reclama la vin spumant. Am găsit-o întâmplător, surfând pe net. N-am căutat intenționat, dar acuma dacă mă gândesc că zilele trecute am scris despre podgoria din Tirol,am zis că se potrivește acest articol. Pot chiar să-mi imaginez că roboții ăștia deștepți, ai net-ului, mi-au împins-o pe ecran. Nu-mi pare rău. M-am uitat până la sfârșit și asta și datorită faptului că avem și noi propus pentru filmare un scenariu de film despre vie, vin...
Cornulețe cu gem de prune
Cu gândul la gradele de afară m-am pus lângă cuptor. Nu ca să gătesc, recunosc, ci ca să trag câteva cadre cu prepararea unor cornulețe cu gem de prune. Renumitele hajas kifli, în variantă autohtonă. Handheld, cu Canon-ul la care i-am pus și cu un obiectiv macro de 100 mm cu f.2.8. Un singur cadru am tras cu gropro-ul. Este cel în care se pune tava la cuptor. L-am folosit de legătură. Am vrut să fac și un timelapse pe perioada coacerii, mi s-a părut că am și ținut destul de fix gopro-ul în mână, până m-am uitat la filmare...
Un nou clip funny
Cei de la Domino Pizza au distribuit un nou clip funny. Domino este brandul de pizza preferat la britanicilor și filmulețele realizate de către aceștia au creat o adevărată modă a youdell-ului. Campania este intitulată DOMIN-OH-HOO-HOO. Este vorba despre un nou clip funny. Acesta promovează reducerea de 50% de care clienții au parte la comenzi de peste treizeci de lire. Linkul îl aveți aici. Dacă mai spunem și că primele două spoturi de promovare ale acestei campanii au fost vizualizate de peste 95% din populația Marii Britanii...
Campanie pentru legalizarea marijuana
Campanie pentru legalizarea marijuana. "37 de secunde"este un spot șoc, mai cu seamă că protagonistul, din Louisiana, este candidat pentru Senatul Statelor Unite. Clipul durează exact 37 de secunde. Filmarea scoate în evidență faptul că acesta este și intervalul de timp la care poliția face o arestare legată de consumul de canabis. Politicianul democrat Gary Chambers stă într-un jilț, în mijlocul unui câmp și trage dintr-un joint în timp ce își promovează discursul. „Oamenii de culoare au de patru ori mai multe șanse de a fi arestați pentru legile privind marijuana decât albii. Statele risipesc 3,7 miliarde de dolari punând în aplicare legile privind marijuana în fiecare an. Majoritatea persoanelor pe care poliția le arestează nu sunt dealeri, ci mai degrabă oameni care au asupra lor cantități mici, la fel ca mine.” În Lousiana, consumul de droguri nu a fost legalizat, dar de anul trecut deținerea pentru consumul propriu a cel mult 14 grame nu mai este caz penal. Ți se aplică o pedeapsă de 100 de dolari. Demersuri pentru schimbarea legislației Spotul este parte dintr-o campanie pentru legalizarea marijuana. "De prea mult timp, declara Chambers, politicienii au folosit acest subiect doar pentru a câștiga voturi. Fără ca pe urmă să facă nimic pentru schimbarea legislației. Sper ca apariția mea în acest spot să aibă rolul de a destigmatiza consumul de marijuana. Să forțeze discuții reale pentru legalizarea acestui drog benefic pentru sănătate. Să ducă la reabilitarea celor care au fost condamnați din pricina unei ideologii învechite". Cam așa stă treaba în Louisiana. Acuma nu știu care sunt opiniile în restul lumii și chiar sunt curios cât o să reziste linkul cu spotul aici pe blog. Să fie limpede, nu sunt fumător, nu cultiv! :) Dar mi s-a părut foarte interesant și îndrăzneț să vii cu un asemenea videoclip pentru promovarea candidaturii la Senatul US. Până la urmă lumea se schimbă! Și discuții despre beneficiile terapeutice ale canabisului au apărut în ultima vreme tot mai des. Una dintre ultimele știri, a fost prezentată și în mass media românească. Ea vorbește despre efectul anti-covid. Cercetătorii din Oregon au descoperit că două substanțe prezente în canabis au potențialul de a preveni, dar și de a trata infectarea cu Sars-Cov-2....
Coca Cola își schimbă ambalajul
Coca Cola își schimbă ambalajul. Pare șocant. Știu. Este poate cea mai recunoscută marcă de pe planetă și alege o variantă prin care să se piardă printre altele. Mi se pare stupid. Dar nu e o noutate pentru Coca Cola. Au mai avut asemenea tentative. De fiecare dată soldate cu eșec. Îmi aduc aminte și sper să nu greșesc, că nu cu mulți ani în urmă, de la Moș Crăciun trecuseră la o imagine languroasă a unei tipe...