Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 36)

Lansarea Canon EOS R5c

Lansarea Canon EOS R5c a avut loc azi dimineață. N-au apucat cei de la Canon să pună filmulețul că au și apărut, undeva cu

Servicii Logo Design La Cantina

Servicii logo design La Cantina, una dintre cele mai vechi crame din vestul României. Am promis că o să vin din urmă cu proiec

Din nou despre reciclare

Din nou despre reciclare. Vă spuneam săptămâna trecută, cred, despre faptul că tot mai multe companii îmbrățișează feno

Missing Holidays

Missing Holidays este cel mai nou spot non-commercial al Fundației SickKids. Misiunea organizației este aceea de a investi în s

Netflix ne pregateste supriza…

Netflix ne pregateste supriza…De aproape doi încoace, cu o grămadă de restricții, cu munca remote, fără ieșiri la res

Aveti probleme cu somnul?

Aveti probleme cu somnul? Nu sunteți singurii. Este tot mai multă lume care se plânge în legătură cu tublurările serioase d

GoPro a scos o nouă baterie!

GoPro a scos o nouă baterie! Am pus poza asta aici. E de la ei, de pe site. Mă gândesc că o imagine cu un dreptunghi negru cu

Canon pregătește o mare surpriză

Canon pregătește o mare surpriză. Peste exact o săptămână, pe 19 ianuarie va fi făcut marele anunț. Chiar sunt curios des

După 17 ani Lay’s se întoarce

După 17 ani Lay’s se întoarce la Super Bowl. După o pauză mai mult decât lungă, cei de la Frito-Lay au confirmat că v

Cum sa transformi un timelapse plictisitor…

Și dacă, în postarea anterioară, am dat un exemplu despre cum să nu faci un timelapse plictisitor, iată un exemplu despre cum poți să transformi în mod fericit câteva ore de filmare în care nu se întâmplă nimic, doar prin folosirea zoom-ului și a focalizării pe detalii. New York timelapse, realizat anul trecut în septembrie de către Randall Hedges. Pentru filmare acesta a folosit un Canon 5D Mrk II si un obiectiv de 16-35mm F/2.8L II. ...

Timelapse? Hmmmm…

La început de an Yo La Tengo, a ales ca suport de imagine pentru piesa "Ohm" un timelapse al cărui punct central îl constituie un copac. Când am primit informația pe mail, am dat imediat click să văd despre e vorba. Sincer, mai ales pentru că era vorba despre "trecerea timpului" când am văzut subiectul, un pom, m-am așteptat să fie trecut prin patru anotimpuri. Dezamăgirea a fost însă pe măsură. Din punctul meu de vedere, filmulețul poate fi dat exemplu despre cum să nu faci un timelapse. Pe lăngă faptul că în cele aproape șapte minute nu se întâmplă aproape nimic, vântul și trecerea norilor nefiind spectaculoase, filmul mai e și plin de mișcări ale trepiedului, modificări ISO...

Nu duceți copiii mici la Life of Pi

În urmă cu mai multe luni scriam pe blog despre Life of Pi. Ieri am și reușit să văd filmul. Calitatea imaginii este extraordinară, am descoperit câteva unghiuri de filmare pe care îmi doresc să le încerc. S-a lucrat mult la postprocesare și asta se vede. Dincolo de peliculă este însă o poveste adâncă pe care sunt convins că foarte mulți dintre cei care se înghesuie la cinematograf nu o pătrund. "La un film din ăsta nu mai merg în viața mea" era una dintre replicile pe care le-am auzit ieri la ieșirea din sală. Erau vorbele unei fetițe pe care părinții au adus-o la cinema probabil pentru că pe afiș au văzut un copil și-un tigru. Life of Pi e o poveste despre frică, empatie, instinct de conservare, supraviețuire și nu în ultimul rând despre religie. Prin urmare, nu duceți copiii mici la acest film, dacă nu vreți ca în timpul proiecției să trebuiască să le tot explicați despre ce este vorba, fără ca ei să înțeleagâ...

Un documentar despre skateboarding

Pentru pasionații de skateboard luna această se anunță lansarea unui documentar "Waiting for Lightning" al cărui principal protagonist este Danny Way, unul dintre pionerii acestui sport. Producția a început în 2008, iar ultimele cadre au fost trase anul acesta în aprilie. Un scurt trailer al documentarului realizat de către Jacob Rosenberg îl puteți vedea aici. ...

Branding în stil românesc

Atunci când ne sunt solicitate servicii de branding, prima noastră preocupare este să identificăm elementele care trebuie să facă diferența dintre clientul nostru și restul plutonului. Să-i scoatem în evidență punctele tari. Lucrurile devin mai complicate cu cât sunt mai mulți competitori pe același segment de piață. Cum poți fi catalogat însă atunci când ești UNIC și "reușești" să-ți vinzi activul la fier vechi? Categoric TÂMPIT! Și exemplul nu putea să vină decât din România, normal, de la o societate de stat. Este vorba despre Societatea Feroviara de Turism, care a tăiat și vândut la fier vechi bucățică cu bucățică singurul tren sanitar din Europa! Au aruncat la gunoi o parte din istoria CFR care, în opinia mea, ar fi fost un punct de atracție într-un muzeu al căilor ferate române. În modul ăsta sigur putem plăti în fiecare an câte o firmă pentru brandingul de țară, să ne schimbăm logo-ul odată la 12 luni, după care să facem un scandal internațional legat de costuri...

Gifts Corner – un proiect în lucru

Într-o perioadă în care majoritatea e cu gândul la bilanțuri pentru anul ce se încheie, noi suntem cu mintea la site-urile pe care trebuie să le dezvoltăm în următoarele săptămâni. Gifts Corner (www.gifts-corner.ro) este doar unul dintre numele la care lucrăm în prezent. Site-ul va funcționa ca un boutique din care să vă puteți alege cadouri pentru diferite ocazii. Am realizat logo-ul și urmează fotografierea produselor. Apoi trecem la programare...