Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 35)

Creatia de continut pentru social media

Creatia de continut pentru social media este unul dintre lucrurile pe care le facem tot mai des este . În urmă cu câțiva ani,

O zi in vie, productie video

O zi in vie, productie video. Cu exact un an în urmă mă aflam într-una dintre cele mai renumite zone viticole din vestul țăr

Premiera in domeniul inscriptionarii auto

Premiera in domeniul inscriptionarii auto. Mi-a venit această idee și pentru că vorbim șantiere și echipamente de ridicat, da

Anak Malaezia este o reclama jenanta

Anak Malaezia este o reclama jenanta. Imaginea a fost realizată de un canal de streaming chinez. Posterul a fost creat anul trecu

Apple pariază pe rezistență

Apple pariază pe rezistență! În urmă cu ceva timp am scris o postare despre camera de pe noul iPhone. Despre versatilitatea a

Apple priveste spre un viitor trist

Un lucru pe care nimeni nu îl contestă: Apple a privit intotdeauna spre viitor. Toate device-urile introduse pe piață, indifer

Invitatie la re-conectare

Invitatie la re-conectare! Este foarte clar că în ultima perioadă ne-au devenit mai familiare icoanele din browserele de net.

Sticle pentru suc… din hartie!

Sticle pentru suc… din hartie! Și nu pentru orice suc. Ci pentru Cola. Dacă în urmă cu câțiva ani cineva ar fi propus

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie? Până nu demult căram zeci de kilograme de scule după mine, uneori doar pentru a trage

Reclama Johnnie Walker

Cea mai noua reclama Johnnie Walker încearcă să ne aducă cu picioarele pe pământ. În ciuda efectelor alcoolului. :)) Lansat

Witness

HBO a lansat de curand un super documentar bazat pe mărturiile fotoreporterilor corespondenți de râzboi. Producția numără patru episoade bazate pe unele dintre cele mai sângeroase conflicte consumate în ultimii ani. Iată un scurt teaser...

Rebranding

În urmă cu câteva luni, la invitația unui investitor din TOP Capital am fost rugat să îmi spun părerea despre lansarea unui nou brand de "produse pentru ronțăit". Pentru că nu am fost cucerit de ideea propusă de o importantă agenție de publicitate din București mi-am spus părerea și mă bucură să văd că a contat. Pentru moment se regândește întreaga strategie, mai cu seamă că am constat că "ideea originală" avea în spatele ei mai multe încercări în colțuri opuse ale lumii. Ăsta e un "avantaj" al agențiilor world wide și un handicap al antrepenorilor autohtoni care pot fi ușor făcuți să plătească sume considerabile pe idei așa zis originale. Dincolo de considerentele de mai sus, am găsit azi o informație despre rebraduirea celor de la nuts.com. Fondată îm 1929, firma a crescut de la o mică afacere de familie la o companie care înregistrează vânzări anuale de peste 20 de milioane de euro. Primul site al firmei a fost lansat în 1999 sub denumirea de nutsonline.com, asta după ce au constatat că domeniul pe care și-l doreau, nuts.com era vândut deja. Anul acesta compania a reușit să achiziționeze, în sfârșit, nuts.com și a procedat imediat la rebranding. S-a apelat la serviciile Pentagram pentru crearea unui nou pachet de identitate vizuală. Iată ce a ieșit. Așa arată ambalajul pentru comerțul en-detail, au fost alese culori contrastante, un material fosforescent. Cutiile în care sunt livrate produsele conțin tot felul de mesaje către consumatori. ...

Eveniment la Sinpro

Aseară am tras o fugă până la Sinpro pentru că aproape în ultima clipă mi-am adus aminte de evenimentul ce urma să se desfășoare în sediul din Calea Torontalului. Am ajuns cu câteva minute înainte de a începe workshopul de fotografie de portret, susținut de către fostul nostru coleg din presa locală a anilor '90, Ionut Staicu. A fost o întâlnire plăcută, de pe urma căreia fiecare a mai prins câte ceva și cu toții am înțeles, din nou, dacă mai era necesar, că activăm pe un teren unde e nevoie de multă pasiune. La sfârșit cei de la Canon ne-au făcut surpiza unei "atenții" constând într-o centură și un suport marca Think Tank. Mulțumim Canon, mulțumim Sinpro. ...

S-o facem de oaie

În aproximativ jumătate de oră pornim spre un deal la vreo 50 de km de Timișoara pentru o nebunie. Vrem să punem în jar un tuci plin cu varză și carne de oaie. Evenimentul este susținut de către Cămara cu mirodenii care a pus la bătaie și vreo câteva zeci de pâinici pe care să le degustăm după ce le ungem cu untură și le dăm cu boia și amestecuri de mirodenii special preparate pentru acest eveniment. Vom reveni spre seară cu imagini de la serbarea câmpenească pe care am intitulat-o, în mod figurativ desigur, "S-o facem de oaie". Pănă atunci vă las să vedeți un still din emisiunea de azi de la tv, ora 18.30, in care preparăm, la țest, ciolane de porc. Pentru cei care nu prind Tvt'89, imediat ce ne întoarcem de la filmarea de azi vom posta linkul pe youtube....