Reclamă la mâncarea pentru căței
Iată cum se poate face un spot la mâncare pentru căței și altfel decât ne-am obișnuit să vedem pe micile noastre ecrane. Aș fi curios însă să văd și povestea din spatele spotului. Cum s-a făcut. Cred că trebuie să fii fost foarte nostim. ...
Probabil cel mai tare documentar din 2013
"The Act of Killing" filmul lui Joshua Oppenheimer este poate cel mai tare documentar din ultimii ani. Filmul ilustrează o perioadă mai puțin cunoscută din istoria Indoneziei, genocidul care a avut loc în această țară în perioada 1960. Interesant este felul în care s-a ajuns la subiect. Echipa de filmare a fost trimisă în Indonezia pur și simplu din întâmplare, ideea era de a realiza un documentar despre crearea sindicatelor în țări în care acest lucru a fost interzis în trecut. Din discuțiile cu muncitorii, în special cei ce lucrau pe plantații, s-a desprins un sentiment de teamă. O frică care în urmărea încă de la jumătatea secolului trecut atunci când, mulți dintre locuitorii fostei colonii britanice au fost acuzați de vederi de stânga, fiind aruncați în pușcării, trimiși în lagăre de concentrare sau uciși fără nici o remușcare. Ideea documentarului i-a venit urmașei unei victime ale acelei perioade. "De ce nu faceți un film cu cei care mi-au ucis mătușa?" - a întrebat femeia. Criminalul era chiar un vecin. "De aici a plecat filmul, spune Joshua Oppenheimer, pentru Fandor, am găsit criminalul care era vinovat nu doar de moartea mătușii ci a altor zeci de persoane. Am început să strângem mărturii și de la alți criminali, pe care i-am rugat să ne descrie metodele pe care le foloseau. Aceștia nu doar că au fost foarte bucuroși să fie intervievați, dar și-au implicat și rudele si prietenii în filmări în ideea de a recrea scenele ale căror protagoniști au fost. Am dat peste un scurt trailer al documentarului și trebuie să recunosc că m-a făcut mai mult decât curios să găsesc filmul întreg. ...
Rebranding pentru Katharsis
După cum anunțam pe facebook în urmă cu câteva zile, luna iulie a mai adus un client în portofoliul MacPixel. Facem rebranding pentru Katharsis. Am convenit să schimbăm din mers identitatea vizuală a clientului nostru. Unul dintre primele materiale realizate, după schimbarea logo-ului îl constituie sacoșele personalizate. Le-am livrat deja magazinului. Cele mari arată atât de bine încât ne-am decis să mai comandăm un format. Sperăm ca pentru partea de rebranding pentru Katharsis în cel mai scurt timp să înlocuim și casetele luminoase din fața magazinului care se află pe Strada Vasile Alecsandri la numărul 4, pe colț, peste drum de Miracolul Plantelor al cărui logo a fost realizat tot de către noi....
Aspirati pe muzica
Uitați de zgomotul făcut de aspirator. Puteți opta pentru noile aparate Ergothree Play realizate de către cei de la Electrolux, care vă oferă posibilitatea să ascultați muzică în timp ce aspirați. Iată și reclama produsului: ...
Cum devenim proprii nostri spioni
Tocmai am aflat că a fost lansată o nouă aplicație pentru utilizatorii de iOS. "Bigger Audio Buffer". Prezentarea aplicației îți prezintă partea soft...
Stand By Me
Din categorias idei faine. Filmulețul ăsta chiar se înscrie în această secțiune. Foarte faină și ideea și realizarea. Stand By Me | Playing For Change | Song Around The World from Concord Music Group on Vimeo....
Film pe o temă controversată
Dacă la noi dezbaterea pe tema parteneriatului civil între persoane de același sex a stârnit controverse serioase între politicieni, în Franța, unde căsătoria între persoane de același sex a fost aprobată în luna mai, a dat idei realizatorilor de filme de scurt metraj care își transpun părerea pe peliculă. "Mai 13" este o producție realizată de către Bruno Chansou. ...
The Hobbit 2
Pentru pasionații seriilor "Stăpânul inelelor", "The Hobbit"...
Just Sydney – timelapse
Când am vâzut filmul ăsta m-am gândit că poate de aici și-a tras primarul nostru ideea cu artezienele pe Bega. Mă găndesc însă că la atâtea lumini, la noi sigur ar cădea rețeaua. :) ...
Uncle Drew – cel mai nou spot viral marca Pepsi
Pepsi reia seria spoturilor virale avându-l în rol principal pe Kyrie Irving. De curând a fost lansat "Uncle Drew". De data aceasta scenariul s-a desfășurat într-un parc din Los Angeles. La fel ca și în primul clip, abilitățile sportive nu au fost dezvăluite decât după ce autorii farsei s-au convins că asistența inocentă este profund implicată în partida de baschet. Totul a fost filmat și transformat într-un spot viral de succes. ...