Lipsa de creativitate naste o VEGETAtie in design
Sigur pentru noi românii, mai ales pentru cei din vestul țării, Vegeta înseamnă amestecul de legume bun la toate. Chiar dacă azi găsim deja pe rafturile magazinelor și alte branduri, când ne facem lista de cumpărături fac pariu că pe ea oricum scriem Vegeta. Brandul croaților de la Podravka a impus o linie care ulterior a început să fie copiată nu doar ca produs ci și ca ambalaj. Într-o mare lipsă de inspirație, ca să nu spun de creativitate, bucătarul stilizat de pe pungile albastre îl regăsim acum pe multe ambalaje. Unii au mers până acolo încât să caute personaje care seamănă cu desenul, persoane pe care să le pozeze în aceeași postură. Până și gestul din ilustrația originală este atent reprodus...
Design ambalaj
Design ambalaj. Știu, mă repet cu titlul ăsta, dar ce să fac dacă luna asta vin pe bandă ambalaje la care am lucrat în ultima perioadă. De data asta beneficiarul este Cupio. Unul dintre importanții comercianți de produse cosmetice de al cărui branding suntem responsabili. În imagine aveți cutiuțele ce conțin diferite tipuri de bureței pentru machiaj. ...
Design ambalaj Nature4life
Azi despre design de ambalaj Nature4life. Vă amenințam zilele trecute în legătură cu produsele ce urmează să apară în magazinele Miracolul Plantelor și Nature4life. Iată că familia acestora crește pe zi ce trece. Azi spre exemplu am mai trimis o etichetă la print. Am dat și o fugă până la magazin să le vedem pe cele care sunt deja pe raft....
Hitcase pentru iPhone
Clar termenul de carcasă pentru telefon depășește simplul înțeles. De acum fiecare producător serios nu se mai mulțumește doar să ofere protecție telefonului tău, ci încearcă să-și facă produsul multifuncțional. Fie că vorbim de carcase cu baterie dublă, de sisteme gen portofel, sau credit card, cu tastatură, cu briceag...
O campanie care imi place
O campanie care imi place. Nu sunt un fan Coca Cola, dar trebuie să recunosc că văd schimbări majore în strategia de comunicare a companiei. Gigantul lasă în urmă campaniile cu ursuleți polari și renii lui Moș Crăciun și intră încet-încet pe un tărâm al responsabilității sociale. Nu e rău deloc, dar sper să nu fie doar un foc de paie. Și spun asta pentru că îmi aduc aminte din anii trecuți și de reclamele cu tentă lascivă în care shape-ul din logo urmărea formele unei tinere voluptoase...
Design ambalaj produse Bio
Scriam în urmă cu câteva săptămâni că lucrăm pentru design de ambalaj pentru produse Bio. Pregătim o serie de ilustrații pentru un lot de produse pentru Nature4life.. Ei bine, o serie am terminat, iar rezultatul se va vedea în zilele următoare când cele 32 de preparate vor putea fi cumpărate de pe rafturile magazinelor Nature4life și Miracolul Plantelor, Bebe Tei...
Reclama la cerneala
V-ați pus vreodată problema cum e să faci reclamă la patroane cu cerneală pentru imprimantă? Sunt convins că nu. Și fiecare dintre noi și-a dat seama de importanța cartușului atunci când de pe foaia imprimată culoarea a început să dispară. Ei bine, tocmai pentru a ne aduce aminte de acele clipe, cei de la Ogilvy & Mathers au găsit un mod original care să ne facă să ne găndim din timp la un cartuș rezervă. Sub sloganul " Nu rămâneți fără culoare atunci când aveți cea mai mare nevoie de ea", agenția a creat o serie de printuri în care nu doar că se ține cont de tematica CMYK, dar pentru a ilustra modul în care cerneala este consumată, personajele din postere, de la stânga la dreapta, își pierd și din ținută și din accesorii, rămânând aproape...
Cum alegem numele firmei
Cum alegem numele firmei? Fără nici o intenție de a fi vulgar...