Design eticheta pentru dulceață
Design de eticheta pentru dulceață, asta am făcut zilele trecute. Am personalizat dulcețurile făcute în casă de către voluntarii Asociației Generație Tânără. Îl putem numi un proiect de suflet, pentru că știți că la MacPixel susținem activitatea asociației. Vorbim despre o acțiune de fundraising. Toți banii încasați din vânzarea acestor produse sunt folosiți în beneficiul victimelor susținute de către asociație. Noi spunem nu doar că arată bine produsele, dar au și un gust extraordinar. Merită să le încercați. Noi nu doar că am gustat din fiecare produs, dar participat activ și la personalizarea lor. Deci nu ne-am rezumat doar la ce zice titlul postării, design eticheta pentru dulceață. :) Am pus mâna și la ambalat, la lipit adezivele pe borcane, față - verso, am tăiat pânza de sac pentru capace, am legat cu sfoară, perforat etichete mici...
Un nou gadget interesant
Un nou gadget interesant. După lămpile cu led sau ventilatorul conectate prin usb la calculator era doar o chestiune de timp până să apară și cana care prin intermediul unei aplicații îți ține cafeaua la temperatura la care îți place să o consumi. Ember este cel mai nou gadget care vă va ține și mai lipiți de masa de lucru. ...
Un timelapse spectaculos
Vă invit să urmăriți un timelapse spectaculos. După picăturile de ploaie care mi-au bătut în geam de dimineață, linkul pe care l-am primit a picat la țanc. Natura dezlănțuită. Imagini extraordinare surprinse de Mike Oblinski. Merită văzut. Filmul este realizat în undeva în sudul Statelor Unite, în deșertul din Santa Rosa, la granița cu Mexicul. Au fost trase 110.000 de cadre cu Canon 5D Mark II și Canon 5D Mark III. Ca și obiective s-au folosit Canon 11-24mm, 35mm, 50mm, 135mm și Sigma Art 50mm. Stabilitatea a fost asigurată de trepiedele Manfrotto. Produsul final a fost editat în Lightroom cu LR Timelapse, After Effects și Premiere Pro. La montaj însă au fost lipite doar 55.000 de frame-uri. Editarea producției a durat mai bine de o săptămână. Rezultatul este un timelapse spectaculos. Mike Oblinski a făcut o pasiune pentru acest tip de producție video. De mai bine de șapte ani urmărește sezonul ploilor din sudul Statelor Unite. De prin aprilie până în octombrie Mike este pe drumuri. În cursa lui pentru urmărirea furtunilor este însoțit de către soția lui. În ce privește această producție Mike s-a declarat mai mult decât satisfăcut. "Mi-a plăcut ce am văzut anul acesta. A fost un simțământ unic. M-am trezit scufundat în cactusi și flora deșertului de câteva ori. Am explorat locuri din New Mexico pe care nu le-am văzut până acum". ...
IBC Amsterdam 2015
IBC Amsterdam 2015. Anul acesta am bifat din nou prezența la cel mai mare târg din Europa în domeniul audio-viualului. Nu urmează un reportaj despre ce și cum a fost. Vă spun doar că mers acolo cu un interes clar pentru două produse. O lampă video și un sistem de stabilizare. Lampa era contractată din 2014. Am văzut prototipul și am vrut atunci să o cumpăr. N-a fost să fie și bine că am așteptat produsul finit. În ceea ce privește sistemul de stabilizare, cu gândul la Ronin, ne-am orientat spre un device pe care unii l-ar putea considera de compromis, dar care își face foarte bine treaba și pe care trebuie să îl primim luna asta. Până ne intră "pe inventar" vă las să vedeți puțin din primele probe....
Human
Human. Ideea acestui documentar realizat de Yann Arthus-Bertran s-a născut în urmă cu câțiva ani atunci când elicopterul în care se afla a trebuit să aterizeze de urgență în Mali, în urma unei defecțiuni. O zi întreagă Yann a stat de vorbă cu un fermier despre probleme, experiențe, speranțe, priorități...
Design catalog prezentare
Design catalog prezentare. Știu, am scris că lucrăm pentru cel mai mare producător de sandwich-uri din România și am postat și imaginile din timpul ședinței foto de la București. Imediat ce am ajuns acasă ne-am apucat de lucrul la catalogul de prezentare al produselor. Este un format A4, cu 24 de pagini, full color în care vedete vor fi tipurile de sandwich-uri, gama de wrap-uri și salatele deosebite. Editarea imaginilor nu a durat foarte mult, deoarece pozele au ieșit foarte bine. Am avut grija la styling. Așa că în afara ușoarelor corecțiilor de culoare am mai făcut doar mici retușuri. Am scos scobitorile pe care le-am folosit la rigidizare. Am folosit în catalog și imagini surprinse în timpul preparării produselor. Le-am tras cu Canon 100mm f.2.8. Deși este clar cea mai bună lentilă de macro existentă pe piața obiectivelor foto, nu e un must să o folosiți doar pentru close-upuri. Atmosfera surprinsă cu acest obiectiv e deosebită, iar bockenul obținut, incomparabil. Mie chiar mi-au plăcut foarte mult fotografiile realizate la București. Ei bine, am terminat zilele trecute și designul catalogului de prezentare a produselor companiei. Este gata să plece spre tipar. Deci pentru vizitatorii blogului MacPixel punem câteva pagini din printul de probă pe care l-am realizat...
Documentar cu iPhone 6s Plus
Iată că a apărut și primul documentar cu iPhone 6s Plus. La doar câteva zile de la lansarea noului telefon Apple cu suport de înregistrare 4K . Filmul este realizat de co-fondatorii site-ului Ryot, Bryn Mooser și David Darg. Sigur, nu s-a filmat din mână. Așa cum majoritatea face. Primul documentar cu iPhone 6s Plus a fost filmat cu ajutorul unui cage. O carcasă specială pentru telefon care a permis folosirea unor lentile DSLR. A mai fost utilizată și o dornă și un sistem de stabilizare...
Reclama Reebok in cinema
Reclama Reebok in cinema. Reebok își pune fanii la alergat pentru filmul preferat. Acesta este cel mai nou spot al producătorului de echipament sportiv. Un scenariu simplu, fără investiții mari în decoruri. Un scrip în care nu este necesară apariția vreunei vedete în vogă. O idee simplă, ușor de realizat și, în primul rând, eficientă. Pentru orice producție video este nevoie de energie. Chiar și pentru vizualizarea ei. Vrei să vezi filmul, e simplu, trebuie să produci energie. Reebok a instalat o bandă de alergat în sala de cinema. La început aceasta a rămas în penumbră. Însă la un moment dat, echipamentele care rulau producția au rămas fără energie. Și atunci reclama Reebok in cinema și-a atins scopul. Cei care au venit la vizionare au fost invitați, sub lumina unui reflector, să producă energia necesară. O pereche de pantofi sport îi aștepta lângă banda de alergat, gata să fie încălțate...
Designul unei reclame pentru revistă
Azi am realizat designul unei reclame pentru revistă. Însă imaginea asta am putea să o încadrăm și la capitolul design de ambalaj. Am făcut însă poza de mai jos pentru o reclamă ce vine inserată în paginile unei reviste de specialitate din domeniul cosmeticelor. În imagine sunt cele mai noi produse aduse pe piața din România de către Cupio. Este vorba despre noile geluri pentru unghii, Cupio Gels. Un gel tip cover (camuflaj). Este folosit cu scop strict estetic pentru manichiurile french sau pentru a obține manichiuri cu aspect plăcut, natural. Un gel deosebit , autonivelant, foarte apreciat pt tehnica fără pilire....
Design de ambalaj Revicel
Design de ambalaj Revicel. Ceea ce vedeți în imagine este proaspăt sosita mostră a noului ambalaj REVICEL. Am primit un exemplar de peste mări și țări pentru a da bunul de tipar. E ok. Poza însă e făcută cu telefonul așa că poate suporta critici. :) ...