Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 2)

Ai un filtru foto înțepenit?

Ce faci când ai un filtru foto înțepenit? La întrebarea asta am încercat să găsesc răspunsuri ajutătoare.  M-a pus naiba

Design ambalaj etichete condimente

Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să comp

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Dacă e august mergem la expoziție!

Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la

Design de ambalaj pentru cosmetice

Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl gă

Pepsi își schimbă ambalajul

Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile

Design Cupio Anniversary Collection

Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în

Un weekend la filmat

Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în pr

Cele mai faine ambalaje

Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu

Mockup-ul cu eticheta MasterPlant

La începutul săptămânii am promis că postăm mockup-ul cu eticheta MasterPlant. Am scris atunci că lucrăm la un nou brand care va fi lansat în curând pe piață. MasterPlant vine cu soluții pentru cultivatorii de plante. Prima încercare am făcut-o pe cel mai mic flacon la care va fi disponibil produsul. 0,75 grame. De fapt este și singurul rotund. Restul, cu gramaje mult mai mari, care se "întind' până la un kilogram, sunt pătrate. Mockup-ul cu eticheta MasterPlant l-am scos la tipar digital. Așa facem mai întâi cu toate lucrările. Le dăm o probă. Apoi, în funcție de uz, le ajustăm. Aici am folosit foarfeca și banda dublu adezivă. Ceea ce vedeți este în proporție de șaptezeci și cinci la sută apropiat de varianta finală. Și asta deoarece, eticheta finală va fi tipar offset și va include și cerneală metalizată. Denumirea produsului urmează să fie tipărită cu cerneală metalizată, la fel și anumite detalii din logo-ul companiei. Primul produs pe care cei de la MasterPlant îl vor pune pe piață este un fertilizant foliar pe bază de Carbonat de Calciu și Magneziu, plus Fungicid. Și dacă tot m-am băgat în detaliile tehnice ale produsului, :), atunci să mai spunem și cum acționează. Să dăm și câteva date tehnice ale produsului Adăugat în apă formează o suspensie care poate fi aplicată foliar peste plante. Nanoparticulele energizate pot pătrunde cu ușurință prin stomatele, cuticula frunzei și coaja fructelor în țesutul vegetal. Aici sunt produse cantități suplimentare de CO2, ioni macro și micronutrienți pentru stimularea metabolismului celular al plantei. Datorită conținutului mai mare de CO2 în țesutul plantei și a hrănirii foliare suplimentare a ionilor nutritivi Ca, Mg, Si, Cu, Fe, Mn și Zn creșterea plantelor, - vitalitatea, cantitatea in randament și calitatea va fi crescută. În plus, rezistența naturală a plantelor împotriva dăunătorilor și ciupercilor sunt îmbunătățite. Hrănirea foliară suplimentară  produce următoarele beneficii: Creșterea ratei de fotosinteză si a randamentului economic. Îmbunătățirea rezistenței naturale împotriva problemelor dăunătorilor și ciupercilor. Îmbunătățirea fermității țesutului vegetal al frunzelor și fructelor Îmbunătățirea aspectului si gustului fructelor, a capacității de transport si a duratei de păstrare Ăsta este primul produs al celor de la MasterPlant. Pe țeavă este și un fungicid și lucrăm și la etichetele pentru el. O să punem mockup-ul și pentru al doilea produs, dar mai întâi să trimtem în tipografie etichetele astea. :) ...

Coca Cola schimbă capacele

Coca Cola schimbă capacele

Coca Cola schimbă capacele pentru toate băuturile sale carbogazoase. Să nu fiți surprinși, în curând și în România veți găsi noi dopuri. Măsura vine ca urmare a unei directive europene privitoare la ambalaje și poluare. Directiva 204 din 2019 prevede ca toate sticlele din plastic cu o capacitate de până la 3 litri să fie prevăzute cu o închidere legată. Mai exact, dopul să rămână "legat" de inelul din plastic de pe gâtul sticlei. Potrivit oficialilor europeni astfel dopurile vor fi aruncate împreună cu sticlele și nu cum se întâmplă acum când le găsim peste tot. Măsura este un pas în plus în susținerea eforturilor privind realizarea unor ambalaje sută la sută reciclabile. Țintă pe care cei de la Coca Cola, cel puțin, doresc să o atingă, la nivel global, până în 2025. Prin urmare, Coca Cola schimbă capacele! Până azi, noul mod de închidere a fost aplicat deja la peste 400 de milioane de sticle de Cola îmbuteliată pe liniile de producție din Germania, Spania și Marea Britanie. Foarte curând însă sticlele cu noul mod de închidere vor fi comercializate și la noi....

Trebuie vazut pana la capat

Un film scurt care trebuie vazut pana la capat. Este o productie video realizată de către cei de la Canal+ cu dedicație pentru unul dintre cele mai importante festivaluri de film de scurt metraj din lume. Festivalul internațional de scurt metraje de la Clermont-Ferrand  este cel mai mare festival de scurtmetraje de 40 de ani. Este un loc esențial de întâlnire pentru spectatori, profesioniști, tineri și școlari. Publicul poate alege dintr-o gamă de aproximativ  600 de filme. Producțiile sunt înscrise în competiție în trei secțiuni,  naționale, internaționale și de laborator. Organizatorii trebuie să aleagă  în fiecare an din peste 7000 de scurtmetraje înscrise, inclusiv 1500 de producții franceze. Ei bine, "Papa" este un film scurt realizat ca tribut pentru acest festival. Și chiar dacă atmosfera din scurt metraj pare destul de morbidă, trebuie văzut până la capăt. Finalul este neașteptat și nu știu de ce dar parcă am senzația că am întâlnit genul de fetiță "inocentă", din film :))  ...

un nou brad masterplant

Un nou brand, MasterPlant

Un nou brand, MasterPlant, la asta lucrăm acum. Atunci când tot mai des pe posturile de televiziune, la știri, ni se prezintă alternative la culturile de agricole, mai sunt și dintre aceia care se încăpățânează să găsească soluții pentru arta cultivării plantelor. Noi alimente!?! Încă de la începutului lui 2023 am văzut știrea conform căreia Comisia UE a aprobat o serie de cereri alimentare noi (alimente noi) dedicate alternativelor proteice. Rezultatul: în conformitate cu „Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/5 al Comisiei”, companiilor selectate li se permite inițial să introducă pe piață anumite produse noi timp de cinci ani. Greierul de casă și gândacul de gunoi...

E groasă rău

E groasă rău. Am scris cu câteva zile în urmă despre cum se-ntoarce lumea cu curu-n sus. Despre astea cu metaversu, cu lumile paralele. Eu tot mai continuu să sper că ne-om trezi. Da realitatea ține să mă contrazică. Mi s-a părut mai light atâta timp cât mă gândeam că rămâne în zona jocurilor video, dar e groasă rău. Adică dacă încep firmele care crează echipamente pentru outdoor să ne propună aventuri în lumi paralele...

Fiicele pierdute ale Indiei

Fiicele pierdute ale Indiei este un proiect social. Traficul de ființe este o problemă serioasă în India. În urmă cu opt ani, când am vizitat această țară, unul dintre primele lucruri care ni s-au propus după cazarea la hotel în New Delhi, au fost fete. Desigur, ghidul nostru habar nu avea că eu sunt membru activ al unui ONG care luptă împotriva traficului de ființe. Propunerea a venit cam așa, "vă puneți bagajele și pe urmă puteți ieși aici în imediata apropiere a hotelului. E o stradă pline de fete care...

Design Instant perfector

Design Instant perfector, nu produs pentru un ten proaspăt și fără imperfecțiuni la orice oră. Iată descrierea produsului de pe site-ul Cupio. Instant Perfector camufleaza zonele întunecate și conferă instant luminozitate tenului. Neutralizează cearcănele și are o acoperire ușoară. oferă un finish foarte natural și luminos. Datorită texturii lejere se uniformizează foarte bine cu pielea și nu se strânge pe perioada zilei. Poate fi stratificat. Este potrivit pentru toate tipurile de ten. Și poate fi aplicat în orice moment al zilei când îți dorești o reîmprospatare a machiajului. Poate fi aplicat pe zonele cele mai înalte ale feței (pomeți, arcadă) sau pentru corectare și pentru a crea un efect de luminozitate și lifting. Asta e pe partea de frumusețe. Pe partea de branding, de design Instant perfector este încă un produs care se alătură întregi game de produse Cupio pentru care am executat designul. Produsul este disponibil în warm beige, light beige, natural peach și rose ivory. Asta pe interior. :) Pentru că la exterior ambalajul este în culorile firmei, cupru metalizat și negru și continuă în linia de branding a Cupio. Pe lângă tub produsul este vândut într-o cutiuță din carton tipărită de asemenea cu negru și cupru metalizat în plus având și lăcuire selectivă. Am atașat și câteva imagini cu designul ambalajului....

Ochii nu mint niciodată

De data asta despre ochi. Ochii nu mint niciodată. Iată un experiment social filmat în India. Am citit cărți despre limbajul trupului, despre cum încearcă oamenii să își ascundă adevăratele sentimente prin antrenarea reținerii unor reacții comportamentale. Se știe că în special persoanele publice, politicienii, fac cursuri ca să își poată controla gesturile în timpul aparițiilor în public. Învață cum să nu-și trădeze discursurile mincinoase prin poziția corpului, a brațelor, a palmei...

Reclamă la paste în stil rusesc

Reclamă la paste în stil rusesc sau reclamă în stil rusesc la paste? Pfff, cred că am ajuns la asta din pricina unui show în vogă acum pe tv. O emisiune în care mai mulți concurenți își julesc coatele și genunchi pentru un coș de paste. Sau poate o fi de la zarva în jurul pericolului că s-ar putea să trecem de la paste italiene la cele rusești? Asta depinde de cât de tare se încoardă vecinii noștri de la răsărit. Nu știu. Cert este că am ales să împart cu voi reclama asta la paste. Este filmată într-un ritm foarte alert. Așa, în stilul rusesc pe repede înainte. Cadre după care în care se succed mai multe rețete, una preparată mai neglijent decât cealaltă. Într-un fel de crescendo în care ketchup-ul și tăițeii sar pe pereți, în aburi și stropii de apă pe car le regăsim aproape în fiecare frame. Coloana sonoră urmărește și ea filmul preparării haotice a pastelor. Dezastrul din bucătăriile așa zișilor chefi. Tot haosul se termină cu o imagine, un ultim cadru, destul de mișcat în care e clar că lucrurile nu sunt sigure deloc.  Mă rog, bine măcar tipa care sparge ouăle, e faină. :)...