Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 16)

Invitatie la re-conectare

Invitatie la re-conectare! Este foarte clar că în ultima perioadă ne-au devenit mai familiare icoanele din browserele de net.

Sticle pentru suc… din hartie!

Sticle pentru suc… din hartie! Și nu pentru orice suc. Ci pentru Cola. Dacă în urmă cu câțiva ani cineva ar fi propus

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie

iPhone 12 Pro Max pentru videoproductie? Până nu demult căram zeci de kilograme de scule după mine, uneori doar pentru a trage

Reclama Johnnie Walker

Cea mai noua reclama Johnnie Walker încearcă să ne aducă cu picioarele pe pământ. În ciuda efectelor alcoolului. :)) Lansat

Canon EOS C70 la MacPixel

De la Canon EOS R5 la Canon EOS C70 Categoric anul ce a trecut a fost unul foarte vibrant din punct de vedere al noilor camere lan

Ce tip de videographer esti?

Vrei să afli ce tip de videographer esti? Am găsit un sondaj foarte drăguț care îți poate răspunde la această curiozitate.

Design de etichete pentru vinuri

Zilele astea ne ocupăm de design de etichete pentru vinuri. După ce am rezolvat problema expediției, prin realizarea cutiei per

Reclama la Viagra, pe bune!

Reclama la Viagra, pe bune! Trebuie să recunoaștem că atunci când aud de Viagra majoritatea se duce cu gândul la creșterea d

Cum e să fii captiv?

O idee foarte faină a celor de la fundația Born Free: Cum e să fii captiv? Animație simplă dar de efect S-a mers pe ideea pan

Cui i se potrivește noul R5?

Cui i se potrivește noul R5?… am tot stat și m-am gândit…  Cum e să scrii un review atunci când nici măcar nu

vegeta

Lipsa de creativitate naste o VEGETAtie in design

Sigur pentru noi românii, mai ales pentru cei din vestul țării, Vegeta înseamnă amestecul de legume bun la toate. Chiar dacă azi găsim deja pe rafturile magazinelor și alte branduri, când ne facem lista de cumpărături fac pariu că pe ea oricum scriem Vegeta. Brandul croaților de la Podravka a impus o linie care ulterior a început să fie copiată nu doar ca produs ci și ca ambalaj. Într-o mare lipsă de inspirație, ca să nu spun de creativitate, bucătarul stilizat de pe pungile albastre îl regăsim acum pe multe ambalaje. Unii au mers până acolo încât să caute personaje care seamănă cu desenul, persoane pe care să le pozeze în aceeași postură. Până și gestul din ilustrația originală este atent reprodus...

packaging design

Design ambalaj

Design ambalaj. Știu, mă repet cu titlul ăsta, dar ce să fac dacă luna asta vin pe bandă ambalaje la care am lucrat în ultima perioadă. De data asta beneficiarul este Cupio. Unul dintre importanții comercianți de produse cosmetice de al cărui branding suntem responsabili. În imagine aveți cutiuțele ce conțin diferite tipuri de bureței pentru machiaj.        ...

Hitcase pentru iPhone

Clar termenul de carcasă pentru telefon depășește simplul înțeles. De acum fiecare producător serios nu se mai mulțumește doar să ofere protecție telefonului tău, ci încearcă să-și facă produsul multifuncțional. Fie că vorbim de carcase cu baterie dublă, de sisteme gen portofel, sau credit card, cu tastatură, cu briceag...

O campanie care imi place

O campanie care imi place. Nu sunt un fan Coca Cola, dar trebuie să recunosc că văd schimbări majore în strategia de comunicare a companiei. Gigantul lasă în urmă campaniile cu ursuleți polari și renii lui Moș Crăciun și intră încet-încet pe un tărâm al responsabilității sociale. Nu e rău deloc, dar sper să nu fie doar un foc de paie. Și spun asta pentru că îmi aduc aminte din anii trecuți și de reclamele cu tentă lascivă în care shape-ul din logo urmărea formele unei tinere voluptoase...

ambalaj ghimbir

Design ambalaj ghimbir si manioc

Scriam în urmă cu câteva săptămâni că pregătim o serie de ilustrații pentru un lot de produse BIO. Ei bine, o serie am terminat, iar rezultatul se va vedea în zilele următoare când cele 32 de preparate vor putea fi cumpărate de pe rafturile magazinelor Nature4life și Miracolul Plantelor. Primele două intrate deja în vânzare sunt ghimbirul pudrat și siropul de manioc....

Reclama la cerneala

V-ați pus vreodată problema cum e să faci reclamă la patroane cu cerneală pentru imprimantă? Sunt convins că nu. Și fiecare dintre noi și-a dat seama de importanța cartușului atunci când de pe foaia imprimată culoarea a început să dispară. Ei bine, tocmai pentru a ne aduce aminte de acele clipe, cei de la Ogilvy & Mathers au găsit un mod original care să ne facă să ne găndim din timp la un cartuș rezervă. Sub sloganul " Nu rămâneți fără culoare atunci când aveți cea mai mare nevoie de ea", agenția a creat o serie de printuri în care nu doar că se ține cont de tematica CMYK, dar pentru a ilustra modul în care cerneala este consumată, personajele din postere, de la stânga la dreapta, își pierd și din ținută și din accesorii, rămânând aproape...