Ai un filtru foto înțepenit?
Ce faci când ai un filtru foto înțepenit? La întrebarea asta am încercat să găsesc răspunsuri ajutătoare. M-a pus naiba să las pentru mai multă vreme un filtru de polarizare Nisi pe obiectivul de 50mm f1.2 de la Canon. Şi sigur, pentru că port aparatul la curea cu un pad și o placă de captură de la Peak Design, m-am asigurat ca filtrul să fie bine înșurubat. Asta pentru a nu risca să se desprindă de obiectiv. Zilele trecute însă aveam nevoie să trag niște cadre wide și am vrut să mut filtrul pe un fix de 24mm. În mod normal un lucru foarte simplu. Înșurubezi inelul adaptor pe obiectiv si pe acesta prinzi filtrul de polarizare. Simplu, dacă reușești să dai jos adaptorul pe care l-ai pus pe obiectivul de 50mm. Dar ce te faci când polarizatorul vine jos de pe obiectiv cu tot cu inelul adaptor? Ce te faci când ai un filtru foto înțepenit? Sigur în prima fază îți pui toată forța în degete și încerci să le desfaci. Problema e că nu prea ai de ce prinde, iar pe măsură ce strângi de filtrul de polarizare încercând să desfaci cumva inelul e și mai puțin probabil ca acesta să iasă. După mai multe încercări nu doar că nu îți mai simți degetele dar o să te alegi și cu mici tăieturi ale pielii, cu unghiile ciobite...
Design ambalaj etichete condimente
Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să completăm gama condimentelor de la Grătare și Afumături, cu un sortiment special. Mielu' din Carpați! Este un amestec de mirodenii special creat pentru cei care gătesc miel sau oaie. Un mix de sare, piper, usturoi, cimbru, rozmarin, oregano, mentă, chimion, boia afumată. Mielu' din Carpați vine să completeze gama de condimente premium pe care cei de la Grătare și Afumături au creat-o. Design ambalaj etichete condimente Ideea business-ului a venit din pasiune celor doi asociați pentru gătit. De aici a fost doar un pas până să trecem la crearea logo-ului si la designul etichetelor pentru condimente. Oviciu și Cosmin sunt mari amatori de grătare. Mereu în căutare de marinade care să le satisfacă gustul s-au decis să își creeze propria gamă. Fie că vorbim de rețete din pește, de ciorbe, preparate din carne de vită sau porc, chiar și mâncăruri de post, pentru toate există un mix de la Grătare și Afumături. Iar dacă doriți să vedeți ce mai gătește Ovidiu, unul dintre cei doi asociați, găsiți pe youtube, sau pe tiktok la @grataresiafumaturi....
Producție de conținut pentru social media
Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe firme înțeleg importanța prezenței active pe site-urile de socializare. Putem spune că am intrat într-o a treia fază. La începuturi, 20 de ani în urmă, era important să ai un site. Să fii pe net. A venit etapa a doua. Cea în care nu mai era de-ajuns să fi prezent pe net, ci era important și modul cum arată site-ul companiei tale...
Dacă e august mergem la expoziție!
Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la Caravan Salon Düsseldorf. Mă uitam acum în baza noastră de date. Din păcate, cel mai vechi articol cu referire la standurile realizate pentru Heosolution, este din 2010. La vremea aceea pe lângă decorarea pereților standului am făcut și o masă în formă de încuietoare pentru autorulote. Îmi aduc aminte de emoțiile pe care le-am avut la transport. Era ea ușoară, însă volumul, ne-a dat ceva bătaie de cap. :) Cu vreo doi ani înainte de 2010 și tare m-aș bucura să găsesc undeva poze, am făcut un melc. Plecând de la ideea de deplasare cu autorulota, adică cu casa în spate, întreg standul era un codobelc. Ne-a ajutat și forma spiralată a cochiliei. Practic, vizitatorii erau invitați să și descopere produsele Heosolution într-un parcus spiraliform. A fost un stand inedit, foarte apreciat. Din 2007 în fiecare an, dacă e august mergem la expoziție! Am încercat de fiecare dată ca prezența Heosolution la Caravan Salon să aducă ceva nou. Și, dată fiind durata colaborării cu firma germană, înseamnă că ne-a reușit. :) ...
Design de ambalaj pentru cosmetice
Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl găsiți în magazinele Cupio sau la ei pe site. E foarte adevărat că în ultimii ani facem mult design de ambalaj pentru cosmetice. Fie că e vorba despre produse de make-up, de întreținere corporală, manichiură, de îngrijire păr, întotdeauna un asemenea proiect este o provocare. Nu e ușor să aduci ceva nou pe o piață a cosmeticelor foarte saturată și în care tot mai mulți comercianți, apăruți ca după ploaie, încearcă să fure din identități deja bine conturate. Din designul brandurilor care și-au construit un nume. ...
Pepsi își schimbă ambalajul
Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile au fost pregătite cu multă atenție pentru 2023, an în care Pepsi aniversează 125 de ani de existență. Un demers de schimbare sau facelift este o mare provocare Într-un interviu acordat recent, Mauro Porcini, vicepreședinte Pepsi Co, a dezvăluit faptul că faceliftul noului logo a fost gata în vara lui 2021. După mai mulți ani de lucru. “Am vrut să creăm un nou logo și o identitate vizuală care să conecteze generațiile viitoare cu moștenirea mărcii noastre. De asemenea, a fost important pentru noi ca noua noastră identitate vizuală să permită o colaborare mai simplă și creativă cu partenerii și clienții. Pepsi își schimbă ambalajul pentru mai multă versatilitate. Pentru a implica fanii în locurile în care cumpără, iau masa, lucrează și se joacă. Este, de asemenea, optimizat pentru lumea digitală de astăzi, de la ecranele stadionului până la metavers”. Pentru mărcile cu tradiție îndelungată un demers de schimbare elementelor de branding sau facelift este o mare provocare care comportă riscuri majore. Pe de o parte riscuri față de generațiile care au consacrat brandul și un pericol legat de păstrarea elementelor emblematice ale identității. Nu ne diluăm impactul mărcii sau distincția vizuală „Fiind un brand care interacționează cu milioane de oameni în fiecare zi din întreaga lume, actualizarea unei identități vizuale este un efort la scară largă care necesită timp. Acestea fiind spuse, suntem foarte încântați de modul în care noul design va apărea în lume. Identitatea vizuală îndrăzneață, curată și emblematică. Va ajuta la îmbunătățirea navigării la raft și a reamintirii mărcii, transformând tranzacțiile în momente de construire a mărcii”, spune Porcini. „Ca întotdeauna, ne concentrăm asupra punerii în mod constant pe piață a celor mai bune modele ale noastre. Vrem să ne asigurăm că nu ne diluăm impactul mărcii sau distincția vizuală. Lucrăm strategic cu piețele noastre locale cu privire la calendarul de lansare. Vrem să continuăm să ne dezvoltăm capitalul mărcii și să stabilim în mod corespunzător familiaritatea. Suntem foarte încrezători că această reproiectare va continua să propulseze pozitiv brandul nostru în viitor.”...
Design Cupio Anniversary Collection
Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în spatele Cupio Anniversary Collection sunt peste 12 ani de muncă de creație, branding, design de ambalaje. Aproape pentru toate produsele din magazinele Cupio, designul de ambalaj a fost realizat la MacPixel. Și ne mândrim cu asta. Vorbim de lacuri pentru unghii, soluții pentru aplicare, curățare, ustensile, ambalaje pentru gene, creioane de ochi, rujuri, pudre, produse de makeup sau spa...
Un weekend la filmat
Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în programul Timișoara Capitală Culturală 2023. Este vorba despre ARTE și ARTEFACTE: Sustenabilitate, Cooperare, Comunitate. O expoziție colectivă de artă susținută de artiști români și internaționali, organizată de către Ecoop Fabric. Evenimentul organizat în spațiul din Piața Traian a fost completat cu două ateliere pentru copii. Un curs de lumină și culoare și altul de făcut săpun. În fiecare seară apoi, au avut loc conferințe pe teme de interes socio-cultural. Pentru organizatori au fost două zile intense, cu foarte multă lume interesată, mulți copii prezenți și bucuroși pentru tot ceea ce au văzut și învățat. Pentru noi s-au adunat peste 40 de GB de cadre filmate pe care le-am montat într-o producție video de șase minute și vreo cincisprezece secunde. Un weekend la filmat care a trecut ca vântul. Date fiind condițiile de spațiu și lumină, dar și aglomerația, am încercat să ne descurcăm cu cât mai puține. Am folosit un Canon R5, un GoPro 11, o sursă mică de lumină și un monopod. Atât. Am avut noroc și cu vremea, că au fost două zile mult mai frumoase și mai luminoase, decât ceea ce avem acum afară. Articolul ăsta îl ilustrăm deocamdată cu o fotografie, dar în scurt timp o să postez și producția video. ...
Cele mai faine ambalaje
Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu pudră bronzantă Temptation, realizate pentru CUPIO. Sincer aici am fi vrut să ne "jucăm" mai mult. Ne-am fi dorit să creăm contraste și mai puternice prin diferențe de materialitate, finisaj...