Coca Cola își schimbă ambalajul
Coca Cola își schimbă ambalajul. Pare șocant. Știu. Este poate cea mai recunoscută marcă de pe planetă și alege o variantă prin care să se piardă printre altele. Mi se pare stupid. Dar nu e o noutate pentru Coca Cola.
Au mai avut asemenea tentative. De fiecare dată soldate cu eșec. Îmi aduc aminte și sper să nu greșesc, că nu cu mulți ani în urmă, de la Moș Crăciun trecuseră la o imagine languroasă a unei tipe… Era plină Romania de panouri mari cu forma aia întinsă pe câte șase metri. Campania s-a dovedit un eșec și fostul mare șef al marketingului Cola a ajuns scriitor de cărți de… branding. :))
Acuma se pare că din nou cei de la Cola vor, cică, să fie în trend. Își doresc ca produsele lor să fie mai ușor reconoscibile și în funcție de aromă. Au scos chiar o băutură nouă, Mocca.
Nu știu dacă vouă vă place noul ambalaj, dar cert este că a stârnit deja reacții total contradictorii. Majoritatea negative. Există și o doză bordo cu printul logoului Coca Cola cu negru. E pentru aroma Cherry. De. pe raft logo-ul abia se citește. Te întrebi cum naiba Coca Cola își schimbă ambalajul și duce în derizoriu cel mai recunoscut semn grafic de pe planetă? Asta da performanță. 🙂