“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg
Business or Pleasure
Cu ani în urmă am propus conducerii unei firme din Timișoara, un slogan pentru campania de promovare a serviciilor oferite. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era „business or pleasure”.
La vremea respectivă însă, ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-un companie. Mai cu seamă când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt. Toți gata să își dea cu părerea… Finalul a fost previzibil, nu s-a realizat nimic.
Slogan perfect pentru Carlsberg
Zilele trecute uitându-mă la televizor am văzut reclama Carlsberg.
Sigur la început am fost încercat de un sentiment de frustrare, apoi m-am bucurat. Un concern care nu se poate compara cu nici o firmă din România a ales să se promoveze prin „business or pleasure”.
Pentru noi este o confirmare a faptului că ceea ce propunem, chiar dacă este de la nivelul unei agenții de creație locale, este valid.
Acest exemplu nu face decât să ne întărească convingerea că decizia pe care am luat-o în urmă cu câțiva ani de a „crește branduri” a fost justă.
Prefer să creștem companii de la zero decât să pierdem ore după aprobări în birourile unor funcționari cărora termene ca marketing, advertising, branding le sună bine dar le sunt complet străine.
cosmin dumitru
2 septembrie 2010 at 8:48„la tati ni greu” spune vorba aia… insa parca noua, publicitarilor locali… cand trebuie sa ne explicam de fiecare data menirea si domeniul de activitate… si aproape niciodata nu sunt percepute si pricepute de exact aceia care au cea mai mare nevoie de asta… parca noua ne e si mai greu ! 🙂