Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Publicitate  / Ambalaj ratat pentru o firmă cu pretentii | MacPixel Creative Studio
ambalaj ratat

Ambalaj ratat pentru o firmă cu pretentii | MacPixel Creative Studio

Atunci când am gândit acest blog am avut o discuție în interiorul firmei nu atât despre cum va arăta, ci mai ales despre ce vom scrie. Am stabilit că, în principal, vom face publice proiectele la care lucrăm. Însă, ne vom da cu părerea și despre ce fac alții în materie de imagine. Bun sau rău.

O noua imagine

De vreo câteva zile am văzut la televizor o reclamă cu chipsuri, snacksuri, semințe… Nu mi-a atras deloc atenția. Am căutat-o mai înainte pe net în speranța că voi putea insera linkul-ul aici. Nu e de găsit.

Ieri însă, la cumpărături fiind, am vrut să îmi iau un pachet de fistic prăjit în sare cu lâmâie… Singura firmă care avea produsul pe piață era Star Foods… M-am îndreptat spre raionul de profil și am căutat din priviri ambalajul produsului pe care îl știam. Erau acolo toate celelalte pachete ale firmelor concurente dar nu și cel pe care îl căutam eu… Apoi, într-un târziu, am zărit și punga de la Star Foods.

Semințe sau fistic?

Prima dată am crezut că sunt semințe. Poza mică de pe ambalaj, aglomerată cu tot felul de elemente grafice, cu greu m-a convis ca înăuntru e fistic. Probabil același lucru s-a întâmplat și cu cei care au creat-o. Poate tocmai de aceea au simțit nevoia să scrie mare peste …fistic.
Poza produsului mi se pare meschină în comparație cu cea veche. Cât despre icoana care sugerează locul în care se deschide ambalajul… este foarte departe de ceea ce era odată. Probabil la Stars Foods au avut o criză de identitate și au decis să modifice ambalajul pentru a-și reclama numele. Au făcut-o însă în dauna produsului.
Cu siguranță că Star Foods a dorit un ambalaj mai atrăgator însă din punctul meu de vedere este o ratare pentru o firmă cu pretenții.
Și apropo, poza cu ambalajul vechi am luat-o chiar de pe site-ul Starfoods, unde se pare că veștile despre înnoire nu au ajuns încă. :))

1 Comment
  • cosmin dumitru
    6 august 2010 at 12:44

    Ai perfecta dreptate si… as mai adauga ceva : intr-o perioada in care trendul general este unul bio, verde, sa scoti „naturals” trebuie sa fie precis o greseala ! Prima intrebare care iti trece involuntar prin minte este : „oare acum sunt cu E-uri ?!”
    Despre colesterol 0% scos din nou nu mai spun, pentru ca risc sa ma repet …

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.