Design Cupio Anniversary Collection
Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în spatele Cupio Anniversary Collection sunt peste 12 ani de muncă de creație, branding, design de ambalaje.
Aproape pentru toate produsele din magazinele Cupio, designul de ambalaj a fost realizat la MacPixel. Și ne mândrim cu asta. Vorbim de lacuri pentru unghii, soluții pentru aplicare, curățare, ustensile, ambalaje pentru gene, creioane de ochi, rujuri, pudre, produse de makeup sau spa… Multe, foarte multe produse… Intrați doar într-un magazin și veți vedea. Sau pe site. 🙂
Am pornit în 2012 la designul noii identități vizuale ale Cupio. După, am refăcut ambalajele celor câteva produse pe care compania le comercializa pe atunci. Am lucrat apoi la grafica site-ului… Ușor, ușor, lucrurile prindeau contur.
Prima colecție pe care am realizat-o au fost To Go-urile, în iconica sticluță Cupio. Apoi au urmat gelurile UV, revogelul, unghiile false… Am trecut la gene, false, extensii, adezivi… Următoarele pe listă au fost produsele pentru epilare. Echipamentele profesionale…
Atunci când au început să se deschidă primele magazine în mall-uri, foarte multă lume a crezut că e un concern internațional care vine în România. A fost greu de crezut că un simplu srl poate crește un brand românesc care să intre în competiție cu nume recunoscute de zeci de ani în industria cosmeticelor. Cupio este exemplul că se poate!
Privind în urmă pare că drumul până aici a fost ușor.
Dar cum a fost cu adevărat? Care sunt provocările de care ai parte atunci când pornești construcția unui brand? Este drumul spre succes pavat doar cu intenții bune? Care sunt „surprizele” pe care le poți avea într-un astfel parcurs?
Sunt întrebări ce mi-au fost puse de multe ori și am să răspund la ele aici în perioada următoare.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.