Design de ambalaj pentru ulei
Design de ambalaj pentru ulei de măsline. Dacă ne uităm în rafturile magazinelor noastre vedem aceleași etichete de ulei de măsline puținelor sortimente care se vând la noi. Și asta de ani de zile. Poate asta vine și de la faptul că la noi uleiul măsline nici nu este atât de popular. Poate și datorită prețului la care la noi se vinde uleiul bun… Pentru că un ulei de măsline cu o concentrație de polifenoli ridicată ar trebui să fie vândut undeva peste 15o de lei sticla. La noi e adevărat că găsim o grămadă de uleiuri de măsline extra virgine contrafăcute. Multe sunt amestecuri de uleiuri din măsline de calitate inferioara. Unele dintre ele nici măcar nu sunt originare din locul în care pretind că au fost produse. Un ulei de măsline bun, extra virgin, trebuie să fie obținut exclusiv prin presare la rece, fără tratamente termice sau chimice…
În Vest însă clienții sunt nu doar consumatori de ulei de măsline, ci și cunoscători. Acolo competiția între producători nu se dă numai în calitatea uleiului ci și în modul în care acesta arată. La asta s-au gândit și cei de la Amber, când au decis să „umble” la designul ambalajului uleiului lor de măsline.
„Acest proiect și-a propus să creeze sticle de ulei de măsline ușor de recunoscut. Pe care magazinele gourmet să le poată vinde. Am vrut ca clienții familiarizați cu uleiul de măsline să poată distinge rapid între diferitele soiuri. Cu Amber, am vrut să evităm să le facem să arate prea exclusivist. În schimb am vrut să cultivăm un caracter modern, cool, elegant, dar accesibil”, declarau cei de la Amber.
Mie îmi place acest design de ambalaj pentru ulei de măsline. Sper că și vouă.