Reclama la Viagra, pe bune!
Reclama la Viagra, pe bune! Trebuie să recunoaștem că atunci când aud de Viagra majoritatea se duce cu gândul la creșterea dimensiunii, a potențialului ca durată de timp… La impresia „artistică” și nu numai :))
Ei bine, deși știu că o să fie lume care o să zâmbească cel puțin, iar alții vor fi gata să comenteze răutăcios, mă risc să fac public această reclamă. Un spot care nu are nimic din vulgaritatea cu care ne-am obișnuit să fie promovat acest medicament.
O reclamă pe un subiect sensibil
O reclamă la Viagra, pe bune! O reclamă care atinge exact subiectul sau categoria pentru care acest medicament a fost creat. Bărbații cu disfuncții erectile. O reclamă care încearcă să educe cuplurile cu privire la problemele care pot apărea dinc cauza acestor dereglări.
Cu o abundență de spoturi cu povești „de succes” referitoare la Viagra, scenariul acestui film s-a dorit diferit. El a fost construit în jurul unei povești de dragoste. Realizatorii au dorit ca prin atitudinea personajelor, prin gesturile și mișcarea lor, fiecare cuplu, prezumtiv, să se poată regăsi într-o asemenea situație. S-a optat pentru un spot ceva mai lung. Două minute, pentru a da spațiu creatorilor să construiască o poveste emoțională care să atingă o coardă sensibilă.
O poveste cu o altă abordare
Spotul a fost realizat în urma unei cercetării în care au fost incluși bărbați cu vârsta de peste 35 de ani. În clipa în care aceștia au fost abordați cu privire la subiect s-a așternut un fel de liniște și în aer plutea sentimentul de stigmatizare. Aproape niciunul dintre aceștia nu s-a simțit confortabil. Nu au dorit să discute despre subiect. Acela a fost momentul în care realizatorii spotului și-au dat seama că trebuie să îmbrățișeze o cu totul altă abordare. Un alt mod de a face reclama, altfel decât cea cu care suntem obișnuiți în spoturile pentru Viagra.
Ok, vă las să vedeți filmulețul realizat de către cei de la Blinking și Zombie Studio. Sper ca în urma postării acestui articol să primim pe blog doar commenturi pertinente. Nu doresc o grămadă de mesaje spam, din cauza termenilor pe care i-am folosit sau a denumirii produsului.