Design de ambalaj bun de tipar
Design de ambalaj, bun de tipar. Azi am dat bun de tipar pentru etichetele unui produs ce urmează să ajungă pe piață în două săptămâni.
Și dacă tot m-au chemat în tipografie dis de dimineață am zis să și imortalizez momentul. Merită. E vorba despre un client pentru care am început să lucrăm în urmă cu aproximativ o lună. Am creat mai întâi identitatea vizuală, apoi am trecut la concepția ambalajului pentru primul produs ce va fi lansat curând pe piață… Deci, și cutia e „pe țeavă”… Grafica site-ului web e gata… Suntem mai mult decât în grafic. Așa că am avut timp și pentru un mic filmuleț… Asta ca să bifăm ceva și categoria Producție video. 🙂
Adevărul e că vorbim despre o lucrare pretențioasă și trebuie să le mulțumim partenerilor de la Artpress că au acceptat să execute tiparul. Nu multe tipografii ar fi fost de acord să tragă această lucrare. Sunt trei culori pantone, dar cu un text foarte subțire pe albastru, care a necesitat supratipar… apoi a doua oară gold-ul, la fel, supratipar… și în fine, săptămâna viitoare, luni, lacul de protecție. Și poate asta nu vi se pare mult, ca procedee… Pentru cei care lucrează însă în domeniu e calvar. După fiecare culoare trebuie bine spălată mașina, lucrarea trebuie scoasă din tipar, lăsata la uscat o zi… Și dacă am vorbi de tiraje mari, care să necesite zeci de mii de coli, n-ar fi o problemă, dar când faci chestia asta pentru câteva sute… sunt convins că deși ai acceptat să tipărești, cel puțin odată pe zi beneficiarul sughite. 🙂
Mersi Artpress penntru colaborare.