ROM o dă la întors
Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o „cugetare” de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească „sentimentul național”. Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere.
Aldo
11 octombrie 2010 at 14:14ROM-ul lor ma lasa rece :)))
Adriano
11 octombrie 2010 at 20:50Tocmai am vazut o reclama la Rom de aproximativ 3 minute in pauza emisiunii „In gura presei” cand BRD, Romtelecom sau Renault isi taie spoturile de 30 de secunde sa fie mai ieftine … daca nu a cumparat Voiculescu Romul, inseamna ca au fff multi bani de investit intr-o ciocolatutza…